Asistent achizitii sediul central XXXLutz Mobilier Militari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile XXXLutz Mobilier active.


Vezi toate job-urile Asistent achizitii sediul central XXXLutz Mobilier Militari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: XXXLutz Mobilier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 19.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei


    Descrierea companiei

    Te invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională! Compania XXXLutz KG a fost înfiinţată în 1945 în Austria. Din 1973 menţine o politică de expansiune constantă, iar în ultimii ani a deschis în jur de 10 magazine noi pe an.

    În total grupul XXXLutz operează 320 de filialede angajaţi activează în cadrul grupului, acesta fiind în prezent în top 3 cei mai mari retaileri de mobilier.

    Lucrează la XXXLutz !

    XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Pestede angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și departamente.

    Daca esti o persoana ce isi doreste sa se dezvolte profesional in domeniul comertului, vrei mai mult de la viata, esti pozitiva si gata de a descoperi o lume plina de provocari, alatura-te si creste cu XXXLutz.
    Lucrează într-o companie de succes, modernă și inovatoare, în continuă expansiune!

    Cautam si credem in oameni ca tine !

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Profil:

    Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire ;
    Cunoștințe foarte bune în domeniul pachetului MS-Office;
    Cunoștințe de limba germană prezinta un avantaj;
    Cunoștințe de limba engleză, minim nivel conversațional ;
    Stil de lucru organizat şi precis;
    Flexibilitate, seriozitate; atitudine deschisă şi optimistă;
    Mod de gândire şi acţionare interdepartamental, orientat către client;
    Personalitate deschisă, adaptabilitate mare şi bună relaționare profesională;
    Dorința de dezvoltare profesională si personală permanentă;
    Dinamism şi rezistentă la stres.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Responsabilităţi:

    Susține achizitorul şi departamentul în toate măsurile organizatorice;
    Administrează baza de date a furnizorilor şi articolelor;
    Derulează activități de achiziționare stabilite pentru grupele de mărfuri alocate;
    Asigură stocul primelor comenzi şi al articolelor aflate în promoție aferent sarcinilor de vânzare şi cerințelor stabilite;
    Oferă sprijin la întocmirea contractelor de achiziție şi derularea contractelor încheiate conform prevederilor contractuale;
    Îndeplinește activități de planificare, organizare, coordonare, control si evaluare aferente grupelor sale de produse;
    Administrează fişele de produs;
    Colaborează la verificarea facturilor;
    Pregătește documentația pentru stabilirea prețurilor şi implementează utilizarea corectă a acestora;
    Culege şi prelucrează informațiile interne şi externe necesare pentru stabilirea corectă a preţurilor de vânzare;
    Pregătește redactarea de analize de preț şi de marja de acoperire;
    Asigură comandarea articolelor după necesitate si cerințe;
    Verifică şi introduce datele produselor în sistemul informatic;
    Asigură completarea pliantelor publicitare și acuratețea datelor comunicate;
    Respectă termenele limită comunicate de catre achizitor.

    Alte informatii

    Avantaje:
    Tichete de masa
    Abonament clinica privata
    Transport asigurat de la statia de metrou Pacii la magazin si retur

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (29)