Controlling Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Controlling Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Veo Worldwide Services cauta un Controlling Specialist entuziast si motivat sa se alature echipelor noastre din Bucuresti sau Iasi!


    Daca esti o persoana orientata catre perfectionare continua, iar dificultatile din formulele Excel nu sunt decât un puzzle pentru tine, daca ai capacitate de sinteza si esti fascinat de analiza KPI-urilor, atunci ar trebui sa faci parte din echipa noastra!


    Ne-ar placea sa:


    - ai cunostinte solide în domeniul financiar, contabilitate, analiza economica si financiara;
    - ai experienta anterioara în contabilitate banci trezorerie alte domenii conexe – peste 3 ani;
    - fii utilizator experimentat de Excel;
    - ai cunostinte de limba engleza (minim B2) si limba franceza (minim A2);
    - ai capacitatea de a veni cu idei si solutii la diverse spete financiare;
    - fii o persoana riguroasa, cu spirit analitic si capacitate de sinteza, pasionata de cifre si atenta la detalii.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului


    Monitorizarea si raportarea unor indicatori importanti pentru Boardul companiei, efectuarea de analize specifice la cererea clientului, pilotarea exercitiului bugetar anual lunar, proiectarea si mentinerea unui sistem de management financiar-contabil de încredere.


    Principalele tale misiuni vor fi:


    - Proiectarea si mentinerea unui sistem de management FICO fiabil si adecvat ;
    - Construirea structurii centrelor de cost;
    - Armonizarea procedurilor si fluxurilor contabile si financiare;
    - Verificarea fiabilitatii datelor financiare contabile;
    - Supravegherea închiderii conturilor;
    - Definirea si actualizarea regulilor si procedurilor de management, controlul aplicarii corecte;
    - Pilotarea proceselor bugetare (ciclul anual si lunar);
    - Urmarirea taxelor în mod natural;
    - Consolidarea rezultatelor, bugetelor pe perimetrul responsabilitatii;
    - Instruirea controlorilor de gestiune;
    - Reprezentarea unei interfete dintre departamentele control de gestiune si contabilitate.

    Alte informatii

    ?i pentru c? valorific?m implicarea ?i dorin?a de a înv??a, oferim urm?toarele beneficii:


    - Training ini?ial ?i periodic specific activit??ii desf??urate;
    - Pachet care include beneficii financiare ?i non-financiare (Home office);
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – tichete de mas?, reduceri magazine, activit??i sportive, asigur?ri medicale, seven cards etc;
    - Oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, intr-o companie interna?ional? cu sedii în 7 ??ri.