Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Advisor SalesService- limba maghiara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.Vezi toate job-urile Advisor SalesService- limba maghiara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Provident Financial Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.07.2021 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.
Cerinte
Noi știm sigur că pe TINE te vrem pentru că:
- Ai aptitudini utilizare PC/ aplicaţii MS Office, apps: Skype, Microsoft Teams, Zoom
- Ești sociabil şi dornic de rezultate
- Ai bune abilități de comunicare in limba romana si limba maghiara(20% din activitate)
- Ai foarte bune abilități de inter-relaționare
- Ai abilitatea de a lucra cu termene limită
- Experiență în menținerea și actualizarea bazelor de date
- Abilități bune de planificare și organizare
- Abilități de analiză și rezolvare a problemelor
Experienţa ta va fi surprinzătoare pentru că:
- Suntem ANGAJATOR DE TOP
- Avem grijă de oamenii noştri
- Acționăm cu responsabilitate, respect şi transparență
- Pregătim cariera ta prin programe de dezvoltare profesională
- Răspunde apelurilor telefonice în concordanță cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu.
- Soluționează de la primul apel telefonic al clientului solicitarea sau reclamația acestuia conform procedurilor si instrucțiunilor de lucru.
- Furnizează clienților informații esențiale, clare și corecte despre societate și produsele acesteia; promovează o imagine pozitiva a companiei.
- Prezinta și promovează prin telefon serviciile societății, în mod responsabil, respectând scenariile de apel și procedurile interne.
- Înregistrează cu exactitate în baza de date informațiile furnizate de clienți
- Deleagă spre rezolvare cazurile de reclamații si solicitări către departamentul responsabil.
- Transmite raspuns scris sau telefonic pentru toate situatiile repartizate spre rezolvare
- Informează permanent superiorii ierarhici cu privire la modul de soluționare a solicitărilor și a reclamațiilor.
- Colaborează cu diferite persoane, inclusiv salariați din departamente cheie ale societății, în vederea soluționării solicitărilor și reclamațiilor în timpul stabilit de angajator.
- Își însușește și respecta procedurile de lucru specifice, regulile societății, inclusiv cele prevăzute în Regulamentul Intern, politicile
- Respecta comportamentele cheie valabile la nivelul departamentului
- Își însușește în mod corect și la timp toate informațiile privind serviciile, produsele oferite de companie.
- Folosește eficient și corect instrumentele de lucru puse la dispoziție de companie (ex. aplicații informatice).
- Comunica politicos și tratează cu respect persoanele care fac solicitări și reclamații.
Iar la destinaţie, pe lângă salariu fix, vei avea:
- Abonament servicii medicale
- Tichete de masă
- Program de lucru flexibil
- Zile suplimentare concediu
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Business Development Manager Aplica fara CV | |
BAT Representative Oradea Aplica fara CV | |
CONSULTANT ASIGURARI - Iasi, Timisoara, Oradea Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la