Advisor SalesService- limba maghiara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Advisor SalesService- limba maghiara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Covasna
  • Oradea
  • Targu Secuiesc
  • Actualizat la: 05.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Noi știm sigur că pe TINE te vrem pentru că:

    - Ai aptitudini utilizare PC/ aplicaţii MS Office, apps: Skype, Microsoft Teams, Zoom
    - Ești sociabil şi dornic de rezultate
    - Ai bune abilități de comunicare in limba romana si limba maghiara(20% din activitate)
    - Ai foarte bune abilități de inter-relaționare
    - Ai abilitatea de a lucra cu termene limită
    - Experiență în menținerea și actualizarea bazelor de date
    - Abilități bune de planificare și organizare
    - Abilități de analiză și rezolvare a problemelor

    Experienţa ta va fi surprinzătoare pentru că:

    - Suntem ANGAJATOR DE TOP
    - Avem grijă de oamenii noştri
    - Acționăm cu responsabilitate, respect şi transparență
    - Pregătim cariera ta prin programe de dezvoltare profesională

    Responsabilitati

    - Răspunde apelurilor telefonice în concordanță cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu.
    - Soluționează de la primul apel telefonic al clientului solicitarea sau reclamația acestuia conform procedurilor si instrucțiunilor de lucru.
    - Furnizează clienților informații esențiale, clare și corecte despre societate și produsele acesteia; promovează o imagine pozitiva a companiei.
    - Prezinta și promovează prin telefon serviciile societății, în mod responsabil, respectând scenariile de apel și procedurile interne.
    - Înregistrează cu exactitate în baza de date informațiile furnizate de clienți
    - Deleagă spre rezolvare cazurile de reclamații si solicitări către departamentul responsabil.
    - Transmite raspuns scris sau telefonic pentru toate situatiile repartizate spre rezolvare
    - Informează permanent superiorii ierarhici cu privire la modul de soluționare a solicitărilor și a reclamațiilor.
    - Colaborează cu diferite persoane, inclusiv salariați din departamente cheie ale societății, în vederea soluționării solicitărilor și reclamațiilor în timpul stabilit de angajator.
    - Își însușește și respecta procedurile de lucru specifice, regulile societății, inclusiv cele prevăzute în Regulamentul Intern, politicile
    - Respecta comportamentele cheie valabile la nivelul departamentului
    - Își însușește în mod corect și la timp toate informațiile privind serviciile, produsele oferite de companie.
    - Folosește eficient și corect instrumentele de lucru puse la dispoziție de companie (ex. aplicații informatice).
    - Comunica politicos și tratează cu respect persoanele care fac solicitări și reclamații.

    Alte informatii

    Iar la destinaţie, pe lângă salariu fix, vei avea:

    - Abonament servicii medicale
    - Tichete de masă
    - Program de lucru flexibil
    - Zile suplimentare concediu

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Aplica fara CV
    Iasi, Oradea, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (4)