Cost Controller

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Cost Controller active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.03.2021
    Remote work: On-site

    Profilultau

    • Studii economice finalizate;

    • Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MSOffice. Utilizarea la un nivel avansat Excel fiind obligatorie;

    • Engleza avansat;

    • Experienta in raportare;

    • Capacitate de a lucra cu un volum mare de date;

    • Orientare catre rezultat;

    • Capacitate de analiza si sinteza;

    • Inovativ, flexibil;

    • Capacitate de a interactiona cu un numar ridicat depersoane, din diferite arii de activitate si cu un nivel diferit de cunostiintefinanciare

    • Buna capacitate de concentrare, capabil sa lucreze subpresiune;

    • Minimum 2 ani experienta pe o pozitie similara;

    • Cunostiintelede contabilitate reprezinta un avantaj;

    • Cunostinte in utilitzarea aplicatiei SAP reprezinta unavantaj;

    Cefei face

    • Vei dezvolta si intretine baze dedate de cheltuieli administrative si investitii cuurmatorul nivel minim de informatii:

      • Evidenta contracte

      • Evidenta comenzi

      • Evidenta facturi

    • Veicalcula lunar si comunica catre Contabilitate estimarile de costuri aferente serviciilor receptionate si undefacturile aferente nu au fost inca inregistrate ("accrual");

    • Veiparticipa activ la inchiderea de luna in zona de cost controlling - extrage si verificare/reconciliere date, pregatire rapoarte locale si de grup;

    • Vei monitorizeaza cheltuielileadministrative si investitiile, vei identificavariante semnificative si vei face recomandarile potrivite;

    • Veifi persoana contact responsabila de cost, care presupune gestionarea oricarei solicitari de la/ catre stakeholder-i;

    • Veiparticipa la standardizareainregistrarilor in vederea automatizarii procesului de centralizare siraportare informatii;

    • Veiparticipa la procesul de bugetarecheltuieli administrative si investitii;

    • Veipregati rapoartele pentruresponsabilii de costuri si beneficiari;

    • Veiparticipa la proiecteledepartamentului.

    Beneficii:

    Sanatate si well-being:

    • Asigurare de sanatate si asigurare de viata;
    • Discount pentru asigurarea de locuinta, masina, calatorie;
    • Servicii stomatologice la clinici partenere ca: Inlident, Dental Place;
    • Servicii de optica medicala si un voucher de 300 de lei/an pentru ochelari de vedere/protectie;
    • Pauza de fructe la birou.

    Servicii si shopping:

    • Tichete de masa;
    • Discount la serviciile si produsele: Orange, Vodafone, Samsung, World Class, 7Card, Mini-gym si Happy Kid Card;

    Timp liber si educatie:

    • O zi libera cadou in luna in care te-ai nascut;
    • Discount la serviciile oferite de Fundatia Calea Victoriei, Centrul de Limbi Straine A_BEST;
    • Discount la serviciile de turism: parelela 45; skytour, VIP Business Voyage, Vacante Speciale;
    • Tot ce vrei sa citesti de la Bookster.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (14)