Cost Controller - perioada 1 an (concediu maternitate)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Cost Controller - perioada 1 an (concediu maternitate) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.03.2021
    Remote work: On-site

    Profilultau

    • Studii superioare finalizate;

    • Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MSOffice. Utilizarea la un nivel avansat Excel fiind obligatorie;

    • Engleza avansat;

    • Experienta in raportare;

    • Capacitate de a lucra cu un volum mare de date;

    • Orientare catre rezultat;

    • Capacitate de analiza si sinteza;

    • Inovativ, flexibil;

    • Capacitate de a interactiona cu un numar ridicat depersoane, din diferite arii de activitate si cu un nivel diferit de cunostiintefinanciare

    • Buna capacitate de concentrare, capabil sa lucreze subpresiune;

    • Minimum 2 ani experienta pe o pozitie similara sau inzone precum contabilitate, managementul contractelor, achizitii;

    • Cunostiintele de contabilitate reprezinta un avantaj;

    • Cunostinte in utilitzarea aplicatiei SAP reprezinta unavantaj;

    Cefei face

    • Veidezvolta si intretine baze de date de cheltuieliadministrative si investitii cu urmatorul nivel minim de informatii:

      • Evidenta contracte

      • Evidenta comenzi

      • Evidenta facturi

    • Vei calcula lunar si comunica catre Contabilitate estimarile de costuri aferenteserviciilor receptionate si unde facturile aferente nu au fost incainregistrate ("accrual");

    • Vei participa activ la inchiderea de luna in zona decost controlling - extrage si verificare/ reconciliere date, pregatire rapoartelocale si de grup;

    • Veimonitorizeaza cheltuielile administrative si investitiile, veiidentifica variante semnificative si vei face recomandarile potrivite;

    • Vei fi persoana contact responsabila de cost, care presupunegestionarea oricarei solicitari dela/ catre stakeholder-i;

    • Vei participa la standardizareainregistrarilor in vederea automatizarii procesului de centralizare siraportare informatii;

    • Vei participa la procesul de bugetare cheltuieli administrative si investitii;

    • Vei pregati rapoartelepentru responsabilii de costuri si beneficiari;

    • Vei participa la proiecteledepartamentului.

    Beneficii:

    Sanatatesi well-being:

    • Asigurare de sanatate si asigurare de viata;
    • Discount pentru asigurarea de locuinta, masina,calatorie;
    • Servicii stomatologice la clinici partenere ca:Inlident, Dental Place;
    • Servicii de optica medicala si un voucher de 300 delei/an pentru ochelari de vedere/protectie;
    • Pauza de fructe la birou.

    Serviciisi shopping:

    • Tichete de masa;
    • Discount la serviciile si produsele: Orange, Vodafone,Samsung, World Class, 7Card, Mini-gym si Happy Kid Card;

    Timpliber si educatie:

    • O zi libera cadou in luna in care te-ai nascut;
    • Discount la serviciile oferite de Fundatia CaleaVictoriei, Centrul de Limbi Straine A_BEST;
    • Discount la serviciile de turism: parelela 45;skytour, VIP Business Voyage, Vacante Speciale;
    • Tot ce vrei sa citesti de la Bookster.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (45)