Collection Specialist - Collection & Recovery Unit

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.


Vezi toate job-urile Collection Specialist - Collection & Recovery Unit active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    • Experienta in domeniul colectarii (pe cale legala constituie un avantaj, dar nu un criteriu de departajare);
    • Experienta pe portofoliu de clienti persoane fizice;
    • Pachet M Ofiice- nivel mediu spre avansat;
    • Engleza nivel mediu;
    • Persoana responsabila, autodidacta si comunicativa;
    • Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu baze de date.

    Responsabilitati

    • Monitorizarea actiunilor initiate de catre agentia externa in procedura de executare silita (conform SLAs);
    • Monitorizarea portofoliului de executare gestionat intern; portofoliu doar de PF.
    • Producerera volumelor eligibile de executare (incluzand activitati de printare, scanare, alipire docs, arhivare);
    • Contactare clienti pentru campanii la cerere;
    • Indeplinirea formalitatilor privind facturarea serviciilor prestare de providerul extern (reconcilieri, centralizari etc);
    • Centralizarea informatiilor privind statusul executarii, daca e cazul;
    • Responsabil pe monitorizarea contului in care se incaseaza sumele din executare (idetificare, monirotizare si alte formalitati specifice);
    • Gestioneaza baza de date aferenta clientilor interesati de aceste produse inca de la primirea leadurilor intern/extern;
    • Analizeaza cazurile din punct de vedere al eligibilitatii;
    • Ajuta la pregatirea documentatiei necesare pe parcursul procesului de restructurare credite, inclusiv in vederea obtinerii aprobarilor;
    • Discuta cu clientii si stabilesc impreuna varianta optima de restructurare;
    • Tine legatura cu celelalte departamente implicate in vederea finalizarii procesului.