Sales Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.02.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    • Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;
    • Abilitati foarte bune de vanzare si relationare;
    • Deschidere si orientare catre client;
    • Persoana organizata, ordonata si atenta la detalii;
    • Persoana proactiva, pasionata de sales/online, spirit de inititativa, proactivitate, responsabilitate in derularea sarcinilor;
    • Utilizarea de software de tip CRM / ERP;
    • Utilizare Excel – nivel basic;
    • Limba engleza – nivel conversational.

    Responsabilitati

    • Gestionarea portofoliului de clienti existenti si extinderea acestuia( identificarea si atragerea de noi clienti);contactarea clientilor;
    • Acordarea de suport clientilor din mediul on-line prin convorbirile telefonice,chat cat si prin intermediul emailului( ofera informatii despre produse,modul de folosire al acestora, ofera consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor)
    • Preluare comenzi;
    • Intocmire oferte de pret personalizate ;
    • Participa la intalnirile stabilite cu potentialii clienti la sediul firmei si parcurge etape specifice procesului de vanzari;
    • Stabileste de comun acord cu potentialii clienti etapele ce urmeaza a fi parcurse pana la luarea unei decizii
    • Negociaza conditiile de vanzare ale produselor Expert Cleaning & Consulting (reduceri de preturi, plata la termen, plafoane de creditare
    • Incheie contractele de vanzare produse si echipamente cu potentialii clienti
    • Monitorizeaza in permanenta modul in care se deruleaza contractul de vanzare
    • Negociaza cu clientii existenti conditiile de vanzare ale produselor
    • Raportare activitate zilnica

    Alte informatii

    Ce oferim:
    • Un mediu de lucru creativ, dinamic si prietenos;
    • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    • Pachet salarial atractiv
    • Toate instrumentele de care ai nevoie in job-ul tau;
    • Punct de lucru : Sector 2, Bucuresti

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (337)