Sales Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gi Group Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    • Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;
    • Abilitati foarte bune de vanzare si relationare;
    • Deschidere si orientare catre client;
    • Persoana organizata, ordonata si atenta la detalii;
    • Persoana proactiva, pasionata de sales/online, spirit de inititativa, proactivitate, responsabilitate in derularea sarcinilor;
    • Utilizarea de software de tip CRM / ERP;
    • Utilizare Excel – nivel basic;
    • Limba engleza – nivel conversational.

    Responsabilitati

    • Gestionarea portofoliului de clienti existenti si extinderea acestuia( identificarea si atragerea de noi clienti);contactarea clientilor;
    • Acordarea de suport clientilor din mediul on-line prin convorbirile telefonice,chat cat si prin intermediul emailului( ofera informatii despre produse,modul de folosire al acestora, ofera consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor)
    • Preluare comenzi;
    • Intocmire oferte de pret personalizate ;
    • Participa la intalnirile stabilite cu potentialii clienti la sediul firmei si parcurge etape specifice procesului de vanzari;
    • Stabileste de comun acord cu potentialii clienti etapele ce urmeaza a fi parcurse pana la luarea unei decizii
    • Negociaza conditiile de vanzare ale produselor Expert Cleaning & Consulting (reduceri de preturi, plata la termen, plafoane de creditare
    • Incheie contractele de vanzare produse si echipamente cu potentialii clienti
    • Monitorizeaza in permanenta modul in care se deruleaza contractul de vanzare
    • Negociaza cu clientii existenti conditiile de vanzare ale produselor
    • Raportare activitate zilnica

    Alte informatii

    Ce oferim:
    • Un mediu de lucru creativ, dinamic si prietenos;
    • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    • Pachet salarial atractiv
    • Toate instrumentele de care ai nevoie in job-ul tau;
    • Punct de lucru : Sector 2, Bucuresti