Back Office Technical Support Operator - GPS Equipment and car fleet monitoring applications

Angajator: QLT
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Simți că a venit momentul să faci o schimbare în carieră? Dacă ești în căutarea unui job de calitate, te invităm să ne trimiti cv-ul. Mâine poate fi prima zi în care să vă valorificați potențialul exact așa cum doriți.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Compania este membra a unui grup european de firme ce ofera echipamente si servicii informatice de management in timp real al flotelor auto, monitorizare prin GPS si servicii de interconectare cu furnizori: service-uri auto si distribuitori de piese.

    Cerinte:
    • Experienta pe un post tehnic similar si intr-un domeniu conex, reprezinta avantaj;
    • Cunostinte in domeniul tehnic, IT, electronic (interes in domeniul tehnic, IT si pasionat de echipamente electronice);
    • Excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii si initiativa in actiune
    • Cunostinte bune de limba engleza;
    • Cunoştinţe avansate MS Ofice (Word, Excel, Outlook).

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Configureaza echipamente GPS si alte echipamente aditionale utilizate impreuna cu echipamentele GPS;
    • Testeaza echipamentele GPS noi si functionalitatile acestora, studiind documentatia oferita de producator in limba engleza;
    • Efectueaza update la echipamentele GPS instalate pe vehiculele clientilor si verifica functionalitatea acestora;
    • Pastreaza legatura cu service-urile partenere si efectueaza verificarea echipamentelor GPS instalate de catre acestia pe vehiculele clientilor;
    • Verifica si identifica problemele de functionare ale echipamentelor instalate pe vehiculele clientilor folosind programele software specifice si comunica eventualele defectiuni Departamentului Tehnic, in vederea solutionarii acestora in cel mai scurt timp;
    • Ofera suport tehnic clientilor companiei in utilizarea aplicatiei de management de flota;
    • Ocazional, in situatii de incarcare, instaleaza echipamente GPS pe vehiculele clientilor la sediul acestora;
    • Raspunde de respectarea procedurilor de asigurare a calitatii.

    Alte informatii

    Oferta:
    • Contract de munca stabil, norma intreaga;
    • Salariu fix 3000 lei (posibilitate de negociere, in functie de experienta in domeniu);
    • Program L-V 9:30-18.00;
    • Sediul firmei este in Sector 1 (aproape de administratia financiara a sectorului).