Sef punct de lucru constructii/instalatii

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Absolvent al Facultatii de Constructii sau de Instalatii
    • Abilitati de organizare si planificare a lucrarilor din santier;
    • Experienta constituie un avantaj
    • Persoana dinamica, organizata, serioasa cu abilitati de comunicare si lucru in echipa;

    Responsabilitati

    • Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie. Asigura calitatea lucrarilor executate;
    • Planifica, urmareste si coordoneaza activitatea din santier a subcontractarilor;
    • Coordoneaza si supravegheaza activitatile din cadrul santierului privind controlul calitatii si pregatirea / instruirea echipelor din subordine in conformitate cu standardele in vigoare si obiectivele companiei;
    • Intocmeste necesarul de materiale, resurse financiare, resurse umane si urmareste incadrarea costurilor in bugetul alocat;
    • Colaborarea cu ceilalti colegi din cadrul companiei;
    • Respectarea procedurilor si regulilor interne de lucru.