Specialist HR Administrare personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MedLife SA active.


Vezi toate job-urile Specialist HR Administrare personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Galati
  • Actualizat la: 06.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sunt 26 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 26 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.

    Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea, de la deschiderea primei noastre clinici, acum 26 de ani, nu am încetat să inovăm, să cunoaștem, să investim în medicii noștri și în echipamentele medicale și să fim prezenți cât mai aproape de pacienții noștri din întreaga țară. 

    Cerinte

    Absolvent studii superioare (preferabil din sfera HR);
    Rabdator (avem multi angajati, cu foarte multe intrebari);
    Bune abilitati de organizare si planificare;
    Buna abilitati de comunicare si relationare;
    Cunostinte solide de legislatia muncii;
    Experienta de minim 2 ani pe zona de administrare personal;
    Curs inspector resurse umane.

    Responsabilitati

    Colectarea documentelor personale si elaborarea contractului de munca;
    Elaborarea de rapoarte interne la solicitarea superiorilor ierarhici;
    Intocmirea unui raport lunar cu miscarile in structura personalului societatii;
    Redactarea si eliberarea adeverintelor salariale solicitate de angajati;
    Ajuta angajatii in procesul de reavizare a documentelor justificative pentru lucrul in domeniul medical;
    Inregistrarea si actualizarea in termenul prevazut de lege a contractelor de munca, a actelor aditionale precum si a tuturor informatiilor prevazute de lege
    in Registrul de Evidenta a Salariatilor in Format Electronic;
    Ofera suport si consultanta colegilor din unitatile medicale si sediul administrativ;
    Introduce diverse informatii in aplicatie (Charisma).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (46)