Digital Brand Manager

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    CERINTELE POSTULUI

    Educatie: Studii superioare de specialitate in Marketing.

    Experienta: 2 ani experienta relevanta in marketing ( cunostinte solide in vanzari, preferabil intr-un mediu B2B/B2C ); minim 3 luni de experienta aditionala ( HQ, vanzari la nivel de tara);

    Cunostinte:

    engleza scris / citit / vorbit: bine sau foarte bine;
    Cunostinte operare PC: cunostinte foarte bune de utilizare Microsoft Office;
    Abilitati: Soft skills (Core 5+1)

    – initiativa si determinare pentru atingerea tintei, decizie si asumarea riscului, schimbarea si inovare, perspectiva si claritate in gandire, convingere si Influentare;

    – abilitate de concentrare, spirit de organizare, capacitate de planificare, control, talent de comunicare si spirit de lucru in echipa;

    – aptitudini interpersonale, flexibilitate, entuziasm, creativitate, imaginatie si abilitate de a lucra cu oamenii, atitudine manageriala;

    – focalizare pe imbunatatire continua, gestionarea timpului, orientare pe clienti, respect fata de cei cu care intra in contact.

    Responsabilitati

    Rol:

    Gestionarea brandului, asigurand o cooperare eficienta cu forta locala de vanzari, cererea de piata de pe plan local si managementul meterialelor pentru a:

    Atinge obietivele KPI pentru fiecare brand in parte (cifra de afaceri, profit, cota de piata)
    Asigura dezvoltarea brand-urilor de care este responsabil (pe baza strategiilor aprobate)
    Propune actiuni de dezvoltare pentru a imbunatati brand-ul, pe baza tendintelor si perspectivelor pietei locale.
    Atributii:
    STRATEGICE:

    Dezvolta (sub supervizarea Directorului Comercial) si monitorizeaza realizarea strategiilor de marketing & digital brand-ului bazate pe nevoile pietei, a situatiilor de competitivitate si a obiectivelor pietei.

    PLANIFICARE:

    Realizeaza activitati per brand impreuna cu echipa de vanzari (pe baza planului de ansamblu al companiei si a ciclurilor de vanzare);
    Se ocupa de lansarea, re-lansarea produselor si de promotiile de amploare.
    EXECUTIE:

    Construieste si imbunatateste constant categoriile si popularitatea brand-urilor;
    Monitorizeaza permanent activitatea competitorilor si realizarile acestora;
    Contribuie activ la procesul local de inovare;
    Propune activitati de brand adaptate local (promovare, adaptarea la piata, mediatizare creativa etc) asigura aprobarea de la centru (acolo unde e necesar);
    Comunica activ idei noi si propuneri pentru brandurile si categoriile de produse ale companiei;
    Asigura realizarea activitatilor de brand (dupa cum au fost planificate, aprobate, respectand deadline-urile agreate) cooperand eficient cu functiunile relevante si sustinerea strategiilor de lichidare a stocurilor vechi (in baza deciziilor stabilite la centru);
    Vinde strategii si concepte de brand, lansari si re-lansari interne (in special catre vanzari) si externe (in special partenerilor comerciali in cazul re-lansarilor mari);
    Asigura adaptarea comunicarii de brand (digital,TVC, tiparire, PR, POSM) – in baza strategiei agreate.
    MONITORIZARE SI ACTIUNE:
    Intocmeste analize Plan vs. Actual si propune actiuni corective pentru a diminua pierderile
    Volumul/Calitatea vanzarilor
    Cota de piata, distribuirea
    Listarea produselor noi in portofoliul companiei
    Monitorizeaza analizele Plan vs Actual cu privire la procesul de lansare al unui nou proiect si la implementarea promovarilor (imediat dupa lansare)
    Monitorizeaza preturile obisnuite si preturi promotionale vs cele ale competitiei si propune actiunile necesare pentru a fi conforme cu strategia de pret stabilita;
    Monitorizeaza lunar desfasurarea planului media/ digital pentru fiecare brand in parte si compara cu SOV vs competitie stabileste actiunile necesare in lunile viitoare
    Asigura controlul lunar a bugetului de marketing
    Lucreaza eficient cu agentiile creative in ceea ce priveste indeplinirea lansarilor pachetelor promotionale; a produselor noi, si a materialelor de promovare
    Asigura o administrare corecta si eficienta a procesului de promovare (pentru toate promovarile legate de marketing)
    Coordonarea campaniilor de media digitala pentru brandurile din portofoliul companiei (youtube, site-uri locale, canale de social media, e-commerce) in colaborare cu agentia de Media.

    Utilizarea instrumentelor de analiza online pentru a masura obiectivele campaniilor si pentru a optimiza planurile / materialele folosite pentru promovare in stransa colaborare cu agentia de media.

    Alte informatii

    Locatie: zona de Nord a capitalei.