Customer Support – interior design & luxury furniture projects

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Customer Support – interior design & luxury furniture projects active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.02.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerinte:

    Studii necesare : studii medii, cunostinte operare PC (Microsoft Office)
    Experienta solicitata : experienta – minim 3 ani
    Profil :

    Organizat, planificat, foarte structurat in activitate;
    Capacitate de relationare si abilitati foarte bune de comunicare;
    Atentie la detalii bine dezvoltata;
    Simt dezvoltat al responsabilitatii;
    Perseverent si flexibil;
    Implicat, devotat si loial;
    Spirit de echipa, ofera suport;
    Auto-disciplina si deschis permanent la invatare;
    Persuasiune;
    Dorinta de autodezvoltare si perfectionare continua;
    Capacitate de adaptare foarte ridicata;
    Entuziast si pozitiv;
    Incredere in sine, optimist.

    Responsabilitati

    Obiectivul postului: Desfasurarea activitatii de suport in cadrul departamentului de vanzari, sprijinind activ realizarea obiectivelor cantitative si calitative planificate.

    Principale sarcini

    – desfasoara o activitate adecvata de suport a vanzarilor si isi foloseste toate abilitatile pentru a livra cantitativ si calitativ produsele si serviciile companiei;

    – opereaza foarte bine (corect si rapid) cu toate sistemele de lucru puse la dispozitie de companie – Microsoft Office tools (Excel, Word, Power Point);

    – transmite departamentelor de ofertare (mobilier custom la fabrica), proiectare (fabrica si/sau designeri), achizitii (mobilier standard), logistica, toate informatiile necesare (atat date initiale cat si modificarile aparute ulterior) pentru buna desfasurare a proiectului;

    – respecta deadline-urile pentru fiecare activitate in parte si monitorizeaza activ respectarea termenelor pentru celelalte departamente (achizitii, productie, logistica etc.);

    – initiaza, gestioneaza si asigura suport pentru intreg procesul de ofertare (descrierea/devizul) si colaboreaza activ cu toate departamentele implicate pentru intocmirea corecta si completa ofertei de pret;

    – urmareste toate proiectele alocate aflate in lucru de la initierea in sistem pana la finalizarea lor,

    – pregateste si urmareste rapoarte suport din sistem: de vanzari, de neincasari, de analiza proiect etc.

    – pregateste vizita la client a omului de vanzari cu toate informatiile si materialele necesare in procesul de vanzare: mostrare, cataloage, oferte si alte instrumente de vanzare pe care le pune la dispozitie compania;

    – urmareste implementarea contractelor de vanzare cu clientii, in conformitate cu politica firmei si limitele de competenta stabilite;

    – face follow-up pe tot parcursul implementarii proiectului si coordoneaza activitatile echipelor suport;

    – pregateste toata documentatia necesara de la initierea proiectului in sistem pana la finalizare – oferte, contracte, anexe, facturi, procese verbale, fise de client, fise de proiect, formulare satisfactie client etc. si ulterior raspunde de arhivarea dosarului de proiect;

    Alte informatii

    Locatie: zona de Nord a capitalei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (220)