Procurement Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Procurement Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.02.2021 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
CERINTELE POSTULUI
Educatie: studii superioare finalizare, de preferat studii economice
Experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara
Cunostinte:
Cunostinte bune PC (MS Office, email);
Experienta lucru sisteme de operare;
Limba engleza-scris/vorbit/citit-bine sau foarte bine;
Soft skills :
initiativa si determinare pentru atingerea tintei;
decizie si asumarea riscului, schimbare si inovatie, perspectiva si claritate in gandire, convingere si influentare;
spirit de organizare; spirit de lucru in echipa;
aptitudini interpersonale; flexibil; creativitate; focalizare pe imbunatatirea continua;
capacitate de planificare, organizare, control;
gestionarea timpului; spirit de initiativa.
Rol:
Coordonarea activitatii de achizitie la nivel national pentru materii prime si ambalaje necesare in procesele de productie, pentru produsele standard de import si achizitiile de la furnizori agreati si/sau subcontractori cu servicii integrate
Atributii:
Coordonarea proceselor de achizitie pentru materii prime si tot portofoliul de produse al companiei;
Conduce echipa de achizitii in procesul de achizitie si in relatia cu furnizorii;
Responsabil direct pentru achizitia materiilor prime strategice inclusiv operatiuni logistice conexe acestora: transport, formalitati vamale, depozitarii, transferuri;
Gestioneaza evolutia stocurilor la nivel national in raport cu obiectivele departamentului, indicatori de performanta;
Studiaza piata de materii prime, identifica si contacteaza surse potentiale de aprovizionare;
Initiaza, participa la negocierile cu furnizorii actuali si potentiali si se implica active in cresterea eficientei achizitiilor companiei, negociind permanent contractele cu furnizorii;
Pregateste si urmareste semnarea contractelor de achizitii;
Urmareste si supervizeaza intocmirea si comunicarea rapoartelor departamentale asignate;
Participa la evaluari si indentifica solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, inclusiv custodii, produselor neconforme, comenzilor, soldurilor, scadentelor conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii.
Locatie: Zona de Nord a capitalei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Procurement - Senior Manager Hybrid | |
Procurement Operations Technical Contract Consultant Hybrid | |
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (76) |
Raporteaza eroarea la