Procurement Specialist

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    CERINTELE POSTULUI

    Educatie: studii superioare finalizare, de preferat studii economice

    Experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara

    Cunostinte:

    Cunostinte bune PC (MS Office, email);
    Experienta lucru sisteme de operare;
    Limba engleza-scris/vorbit/citit-bine sau foarte bine;
    Soft skills :

    initiativa si determinare pentru atingerea tintei;
    decizie si asumarea riscului, schimbare si inovatie, perspectiva si claritate in gandire, convingere si influentare;
    spirit de organizare; spirit de lucru in echipa;
    aptitudini interpersonale; flexibil; creativitate; focalizare pe imbunatatirea continua;
    capacitate de planificare, organizare, control;
    gestionarea timpului; spirit de initiativa.

    Responsabilitati

    Rol:

    Coordonarea activitatii de achizitie la nivel national pentru materii prime si ambalaje necesare in procesele de productie, pentru produsele standard de import si achizitiile de la furnizori agreati si/sau subcontractori cu servicii integrate

    Atributii:

    Coordonarea proceselor de achizitie pentru materii prime si tot portofoliul de produse al companiei;
    Conduce echipa de achizitii in procesul de achizitie si in relatia cu furnizorii;
    Responsabil direct pentru achizitia materiilor prime strategice inclusiv operatiuni logistice conexe acestora: transport, formalitati vamale, depozitarii, transferuri;
    Gestioneaza evolutia stocurilor la nivel national in raport cu obiectivele departamentului, indicatori de performanta;
    Studiaza piata de materii prime, identifica si contacteaza surse potentiale de aprovizionare;
    Initiaza, participa la negocierile cu furnizorii actuali si potentiali si se implica active in cresterea eficientei achizitiilor companiei, negociind permanent contractele cu furnizorii;
    Pregateste si urmareste semnarea contractelor de achizitii;
    Urmareste si supervizeaza intocmirea si comunicarea rapoartelor departamentale asignate;
    Participa la evaluari si indentifica solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, inclusiv custodii, produselor neconforme, comenzilor, soldurilor, scadentelor conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii.

    Alte informatii

    Locatie: Zona de Nord a capitalei