Office Manager - Departament Audit

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
    • Experienta de minimum 1 an in servicii conexe
    • Absolvent de Studii Economice (Contabilitate/Finante Banci/Relatii Internationale)
    • Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
    • Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a locului de munca;
    • Capacitate de a respecta termene-limita;
    • Atentie la detalii;
    • Placere si abilitate de a învata lucruri noi;
    • Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
    • Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;

    Responsabilitati

    • Organizarea şi mententanţa folderului destinat departamentului de contabilitate clienţi, conform structurii prestabilite;
    • Redactare, formatare şi corectare documente, întocmire documente pe baza şabloanelor existente, conform solicitărilor primite;
    • Gestionarea datelor personale şi contractuale ale salariatilor (actualizarea informaţiilor în fişierele de date);
    • Asigurarea contabilităţii complete, inclusiv depunerea declaraţiilor statutare, pentru societăţile cu activitate redusă sau fără activitate alocate;
    • Managementul plătilor facute pentru clienţi: descarcare şi printare extrase bancare, încarcare plăţi în sistemul online banking;
    • Managementul facturilor emise de grup către clienţi: primirea acestora, salvarea pe server, printarea şi îndosarierea corespunzatoare în dosarele clienţilor;
    • Pregatire dosare autorităţi pentru diverse solicitări efectuate în numele clienţilor;
    • Activităţi administrative şi de secretariat, incluzând printre altele copiere şi scanare documente, corespondenţă clienţi;
    • Arhivarea fizică şi electronică a documentelor;