Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Manager - Departament Audit
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Talent Stream active.Vezi toate job-urile Office Manager - Departament Audit active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Talent Stream |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.04.2021 |
Remote work: | On-site |
Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
- Have minimum three (3) years worth of experience
- Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
- Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution
Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.
• Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
• Experienta de minimum 1 an in servicii conexe
• Absolvent de Studii Economice (Contabilitate/Finante Banci/Relatii Internationale)
• Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
• Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a locului de munca;
• Capacitate de a respecta termene-limita;
• Atentie la detalii;
• Placere si abilitate de a învata lucruri noi;
• Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
• Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
• Organizarea şi mententanţa folderului destinat departamentului de contabilitate clienţi, conform structurii prestabilite;
• Redactare, formatare şi corectare documente, întocmire documente pe baza şabloanelor existente, conform solicitărilor primite;
• Gestionarea datelor personale şi contractuale ale salariatilor (actualizarea informaţiilor în fişierele de date);
• Asigurarea contabilităţii complete, inclusiv depunerea declaraţiilor statutare, pentru societăţile cu activitate redusă sau fără activitate alocate;
• Managementul plătilor facute pentru clienţi: descarcare şi printare extrase bancare, încarcare plăţi în sistemul online banking;
• Managementul facturilor emise de grup către clienţi: primirea acestora, salvarea pe server, printarea şi îndosarierea corespunzatoare în dosarele clienţilor;
• Pregatire dosare autorităţi pentru diverse solicitări efectuate în numele clienţilor;
• Activităţi administrative şi de secretariat, incluzând printre altele copiere şi scanare documente, corespondenţă clienţi;
• Arhivarea fizică şi electronică a documentelor;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
(JUNIOR) ASSOCIATE WITH GERMAN | FLEXIBLE INTERNSHIP IN AUDIT ACADEMY Aplica fara CV | |
Office Manager Aplica fara CV | |
Junior Auditor 3000 - 4000 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (310) |
Raporteaza eroarea la