Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Tehnician Suport IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Tehnician Suport IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.11.2023 |
Remote work: | Hybrid |
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Calificări necesare
• Studii superioare.
• Experiență minim 1 an într-un rol similar.
• Cunoștințe solide de troubleshooting hardware și software.
• Cunoașterea sistemelor de operare Windows.
• Experiență în administrarea suitei Microsoft Office.
• Experiență în administrarea drepturilor de utilizator.
• Abilități bune de comunicare și relaționare cu utilizatorii.
• Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent.
• Abilități de bază în gestionarea rețelelor și securității cibernetice.
Prezintă avantaj
• Certificări relevante în domeniul IT.
• Cunoștințe limba germană.
• Oferirea suportului tehnic pentru utilizatorii interni, rezolvarea problemelor legate de hardware și software.
• Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor tehnice.
• Configurarea și instalarea echipamentelor IT, precum și a software-urilor necesare.
• Gestionarea rețelei interne și asigurarea securității datelor.
• Administrarea drepturilor utilizatorilor asupra resurselor și datelor.
• Colaborarea strânsă cu echipa IT pentru implementarea de noi soluții tehnologice.
Beneficii suplimentare:
• Tichete de masă.
• Asigurare medicală.
• Oportunități de formare și învățare continuă în domeniul IT (plan anual de training).
• Posibilitate de a lucra în regim de telemuncă după perioada de probă.
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant suport BUCURESTI, | |
Consultant suport aplicatii informatice BUCURESTI, | |
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (15) |
Raporteaza eroarea la