Key Account Manager

Angajator: Orbico
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Orbico is the distributor of a large number of globally known quality brands that belong to the category of beauty care products of food and non-food products, technical and electrical appliances for pharmaceuticals, toys, textile products, cigarettes as well as motor oils.

    Cerinte

    • studii superioare de preferat in domeniul economic;
    • studii post-universitare constituie avantaj;
    • minim 3 ani de experienta in vanzari IKA, intr-o companie de mari dimensiuni sau intr-o companie multinationala care activeaza in domeniul produselor de larg consum;
    • limba engleza nivel mediu;
    • cunostinte avansate de utilizare PC;
    • permis de conducere categoria B.

    ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
    • capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
    • abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
    • sociabil, capacitate de lucru in echipa;
    • abilitati de organizare si conducere a echipei;
    • dinamism, putere de munca, echilibru emotional;
    • diplomatie, adaptabilitate.

    Responsabilitati

    • participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii KA;
    • stabileste planul de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate acestor magazine;
    • elaboreaza estimari, prognoze ale volumului de vanzari pentru a optimiza colaborarea cu clientii KA;
    • urmareste costurile si profitabilitatea actelor de vanzare in clientii KA alocati;
    • urmareste derularea contractelor cu clientii KA alocati (comenzi, plati, promotii, situatii neprevazute etc.) si duce la indeplinire contractul;
    • in cazul in care contractul nu este respectat de catre unul dintre clientii KA propune masuri corective (ex. stoparea livrarilor daca au intarzieri prea mari la plata);
    • propune conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mare sau la cresterea profitabilitatii;
    • organizeaza,supervizeaza si evalueaza implementarea actiunilor promotionale sau a altor actiuni dedicate clientilor KA in magazinele alocate;
    • urmareste saptamanal sau lunar: situatia stocurilor, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor, etc. pentru clientii alocati;
    • pe baza analizelor efectuate si in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei propune activitati de promovare a produselor in magazinele KA alocate;
    • urmareste si influenteaza realizarea bugetul de vanzari la nivelul clientilor alocati;
    • raporteaza in cel mai scurt timp posibil sefului direct orice solicitare, nemultumire, plangere sau alta informare din partea clientilor KA.