Banking Officer – Contact Center, West Gate, Militari area

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Banking Officer – Contact Center, West Gate, Militari area active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.04.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Studii superioare, finalizate sau în curs, preferabil juridice sau economice;
    Experiența în activitațile de interacțiune cu clienții – nu este obligatorie;
    Capacitatea de rezolvare promptă a problemelor;
    Cunoasterea limbii engleze;
    Bune cunoștinte MS Office (Word, Excel).

    CĂUTĂM

    Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate;
    Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă;
    Abilitatea de a prioritiza activitățile și de a performa într-un mediu caracterizat printr-un înalt nivel de profesionalism.
    Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.

    Responsabilitati

    CE VEI FACE, PE SCURT

    Asigură comunicarea cu clienții, persoane fizice și juridice, prin intermediul serviciului de asistentă clienți (telefonic, prin email sau prin intermediul mesajelor primite pe site-ul bancii / platforma de online banking);
    Solutioneaza solicitările clienților si comunica rezoluțiile;
    Transmite activ informații despre caracteristicile produselor si serviciilor;
    Participă la sesiunile de training organizate de către bancă.

    Alte informatii

    CE PRIMEȘTI

    Asigurare medicală, cu posibilitatea de a alege dintr-o gamă de furnizori;
    Tichete de masă in format electronic;
    Acces la biblioteca Bookster; Zi de naștere liberă;
    Zi liberă pentru studii;
    Alte beneficii disponibile, parte din politica Băncii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (345)