Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Contract Assistant (part time / internship)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teilor active.Vezi toate job-urile Contract Assistant (part time / internship) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teilor |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.01.2021 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Contract Assistant – part time
Grupul Teilor: In prezent, echipa noastra este formata din peste 400 de profesionisti, care lucreaza in: vanzari, achizitii, HR, IT, marketing, contabiltate, logistica si management.
Rolul departamentului de contabilitate: reprezinta una dintre ramurile cele mai importante funcționarii unei afaceri.
Rolul tau in departamentul contabilitate: Implicare directa in prelucrarea si administrarea tuturor contractelor/anexelor si a notificarilor incheiate de Grupul Teilor la nivel national si international.
Profilul tau:
Absolvent / Student / Masterand facultate de drept;
Limba engleza: avansat
Pachet Office, Excel – nivel mediu-avansat;
Disponibil lucru: part-time / internship
Sarcini si responsabilitati:
Gestioneaza toate contractele si/sau anexele aferente acestora, de orice natura, cu sau fara caracter confidential, care intra in companie, astfel incat sa se asigure:
- Trasabilitatea documentelor conform procedurilor interne;
- Stocarea lor in partitia indicata de departamentul financiar contabil;
- Evidenta/inregistrarea tuturor contractelor/anexelor/documentelor aferente acestora pe care le primesc companiile.
Si sa se evite:
Pierderea sau ratacirea contractelor/anexelor/documentelor aferente acestora.
Actiuni: Ce vei face, mai exact:
- Zilnic, sau atunci cand se impune:
- Receptioneaza documentele
- Verifica corectitudinea destinatarului (in cazul in care nu este adresata societatilor din grup, se returneaza catre expeditor)
- Inregistreaza contractele/anexele in registru de intrari/ iesiri al companiei
- Realizeaza copii / scaneaza documentele primite de catre companie
- Transmite documentul/documentele primite catre persoana /departamentul destinatar in baza unei semnaturi din Registru de intrari ;
- Arhiveaza corespondenta externa fizic si electronic, in partitia indicata de departamentul financiar contabil.
- Intocmeste rapoarte periodice sau la cerere.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analyste de cout outillages (F/M) Hybrid | |
Auditor Financiar - Pitesti Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la