Tehnician Suport IT (limba franceza)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Tehnician Suport IT (limba franceza) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cautam o persoana autonoma, comunicativa, cu spirit de echipa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei Suport Tehnic de la sediul nostru din Bucuresti.


    Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie sa ai:
    • Cunostinte de limba franceza - nivel avansat;
    • Cunostinte PC si o înclinatie evidenta spre domeniul IT;
    • Capacitate de a oferi suport utilizatorilor în situatii de criza;
    • Studiile, experienta de lucru sau certificarile corelate cu domeniul IT reprezinta un avantaj;
    • Disponibilitate pentru deplasari în strainatate.

    Responsabilitati

    În calitate de Tehnician Suport IT principalele tale misiuni vor fi sa:
    • Înregistrezi incidentele, precum si solutiile identificate în aplicatia de gestiune a apelurilor primite (GLPI);
    • Acorzi sprijin si asistenta tehnica (hardware si software) prin telefon diferitilor utilizatori de calculatoare din magazinele clientului;
    • Asiguri controlul si restabilirea functionalitatii echipamentelor informatice;
    • Respecti procedurile de lucru si propui proiecte de îmbunatatire a acestora.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Formare la nivelul companiei;
    • Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
    • Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.