Account Support Officer (Commercial Team)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Account Support Officer (Commercial Team) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Unul dintre obiectivele principale ale Sameday care contribuie la succesul brandului este concentrarea pe nevoile clientului și asigurarea unei experiențe de livrare cât mai bune.

    Ce zici, ți-ar plăcea să devii chiar tu legătura de încredere dintre noi și clienții de bază ai companiei și să ajuți la rezolvarea solicitărilor acestora?
    Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?

    Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.

    Ce ar trebui să ai?
    • Cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului;
    • Înclinații deosebite pentru interacțiunea cu clienții prin intermediul telefonului;
    • O atenție crescută la detalii și capacitatea de adaptare rapidă la situațiile ivite;
    • Afinitate pentru lucrul în echipă și responsabilitate;
    • Nevoie de un job pe perioadă nedeterminată.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?
    • Să preiei solicitările clienților prin e-mail;
    • Să le furnizezi informații complete legate de colete / servicii;
    • Să redirecționezi solicitările acestora către departamentele specializate;
    • Să întocmești rapoarte în Excel;
    • Să centralizezi și să organizezi informațiile interdepartamentale.

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?
    • Un pachet salarial motivant pe bune;
    • Traininguri de specialitate;
    • Abonament pentru servicii medicale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (241)