Agent Servicii Call Center

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    o Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
    o Bune abilitati de comunicare;
    o Abilitati de lucru cu calculatorul (word, excel, outlook)
    o Engleza – nivel mediu

    Responsabilitati

    o Preia solicitarile adresate de catre clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti prin telefon, e-mail, online (website-ul bancii),
    o Face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile catre solicitanti;

    Alte informatii

    Pachet financiar: salariu + bonuri de masa 15 lei/ zi
    Durata contract: 6 luni cu posibilitate de prelungire
    Posibilitatea de a lucra de acasa dupa perioada de training