Operations Reporting Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Operations Reporting Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.01.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Nicio companie nu-si poate desfasura activitatea cu succes fara a avea evidenta unor raportari, iar Sameday nu face exceptie.
    Ce zici, ti-ar placea sa contribui la succesul brandului si la asigurarea unei experiente de livrare cat mai bune prin gestionarea corecta a rapoartelor?
    Ti-ai dori sa iei parte la realizarile noastre, sa devenim impreuna tot mai buni in fiecare zi si sa ai satisfactia ca si datorita tie clientii aleg sa lucreze cu Sameday?
    Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.

    Ce ar trebui sa ai?
    - Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Excel, Power Point);
    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta minim 2 ani intr-un departament de raportare/logistica;
    - Cunostine limba engleza;
    - Cunostinte Qlik View – constituie un avantaj;
    - Capacitate de analiza, sinteza, planificare şi organizare;
    - Abilitati de comunicare si proactivitate.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    - Analizarea si prelucrarea datelor cu privire la activitatea departamentului operational;
    - Intocmirea rapoartelor operationale, zilnice, saptamanale si lunare;
    - Realizarea analizei zilnice privind principalii indicatori de calitate;
    - Colaborarea permanenta cu toate ariile din zona operationala;
    - Participarea la analiza proceselor operationale;
    - Propunerea de noi idei pentru imbunatatirea rapoartelor si a modului de analiza.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (231)