Specialist Suport Vanzari

Angajator: Radacini Grup
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Ȋn prezent, Rădăcini Grup este unul dintre cei mai mari dealeri auto din România, deţinând în portofoliul său mărci auto consacrate precum Opel, Volkswagen, Mazda, Suzuki, Citroen,Peugeot, Honda și Audi (service). Rădăcini Grup deţine centre auto integrate în București, Brașov, Constanţa, Brăila, Galaţi, Otopeni și Ploiești.

    Cerinte

    Aptitudini și experiență dorite:

    • Studii superioare tehnice - avantaj AR
    • Persoana uşor adaptabilă, entuziastă, cu simţ comercial, atitudine pro-activă, spirit de echipă;
    • Abilități excelente de scriere, comunicare şi persuasiune;
    • Capacitatea de multi-taking şi lucru cu mai multe platforme software, ofertare şi prioritizare sarcini.

    Responsabilitati

    Atribuţii:
    Specialistul suport vanzari este responsabil de calificarea bazei de date cu leaduri, generând oportunităţi pentru consultanţii de vânzări din Showroom;
    În acest sens consultantul va avea o colaborare strânsă cu toţi consultanţii din locaţii, ajutându-i pe aceştia să închidă ciclul de vânzare prin calificarea cât mai precisă a leadurilor generate;
    Acest rol presupune cunoaşterea aprofundată a brandurilor din portofoliu şi îndeplinirea obiectivelor privind numărul de leaduri livrate către colegii din showroom, contribuind activ la creşterea veniturilor şi a cifrei de afaceri.

    Responsabilități primare:
    • Identificarea nevoilor clienţilor;
    • Dezvoltarea oportunităţilor din baze de date existente sau din campanii de marketing, folosind abilităţi consultative de vânzări şi tehnici de persuasiune;
    • Responsabil pentru realizarea obiectivelor de vânzare lunare, trimestriale și anuale;
    • Dezvoltă o strategie de informare riguroasă pentru a genera noi oportunități reale şi calificate;
    • Posedă bune cunoştinţe de operare PC (suita Microsoft Office), utilizare CRM pentru a se asigura că activitățile sunt documentate în mod corespunzător, oportunitățile sunt livrate cu exactitate și se comunică informații adecvate cu privire la oportunitate;
    • Alte atribuții / responsabilități care pot fi atribuite in funcţie de regulamentul intern al departamentului şi de procedurile de lucru existente.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pachet salarial cu normă întreagă, în funcție de experiență și performanță (Salariu + bonusuri de performanţă în funcţie de nivelul de target atins)

    Mesaj candidati
    Colectam doar informatiile relevante pentru analizarea candidaturii dumneavoastra in contextul procesului de recrutare la care ati decis sa participati. Doar candidatii care se incadreaza in cerintele postului, vor fi contactati pentru a stabili un interviu.
    Dupa ce durata procesului de recrutare indicata mai sus expira, iar Societatea nu mai are motive legale sau legitime pentru a va prelucra datele cu caracter personal, datele vor fi sterse in termen 6 luni de la incetarea procesului de recrutare.