Reward Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Reward Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 27.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Implementează şi administrează sistemele de salarizare, programele de recunoaștere și politicile privind pachetele de beneficii ale personalului, asigurând consultanţă profesională în concordanţă cu valorile şi obiectivele companiei. Sprijină funcțiunile departamentului HR în implementarea, comunicarea și gestionarea eficientă a politicilor și programelor proprii.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

     Implementează și administrează politici de recunoaștere pentru angajații din funcțiunea vânzări și suport clienți în corelație cu bugetele aprobate.
     Responsabil pentru stabilirea ofertelor de remunerare în conformitate cu politicile interne și cu bugetul aprobat la nivel de companie.
     Responsabil pentru stabilirea limitelor de combustibil la nivel de reprezentanți de vânzări în conformitate cu politicile interne și cu bugetul aprobat la nivel de companie.  Monitorizarea, raportare și analiză KPIs HR în mod regulat cu privire la programele de compensații și beneficii.
     Centralizează datele necesare întocmirii rapoartelor de accruals gestionați de HR în materie de: beneficii, programe de recunoastere, costuri operaționale HR etc.
     Activează ca punct de contact în relația cu angajații companiei pe aspecte privind pachetele de beneficii.

    Alte informatii

    Cunoştinţe:

     Diplomă de studii în domeniul economic, financiar
     Cunoștințe solide de operare PC (MS Office) – Excel (nivel avansat)
     Foarte bune cunoștințe de limba engleză – scris și vorbit


    Abilităţi:

     Cunoștinte despre principiile și practicile sistemelor de recompensare
     Abilitati excelente de culegere, procesare și raportare a datelor
     Abilități excelente de organizare
     Abilitatea de a lucra cu termene limită foarte strânse și fără supraveghere directă
     Atenție la detalii
     Atitudine orientată către client
     Abilităţi interpersonale excelente
     Persoana responsabilă, capabilă să-și asume responsabilitatea cu autonomie de lucru, care să fie atentă la detalii, cu abilități de analiză și sinteză, asertivă, cu capacitate de argumentare și convingere
     Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte în același timp.

    Experienţă:

     Minimum 1-3 ani experiență în procesare și analiză a datelor