Advisor Sales & Service

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Oferă servicii profesionale clienţilor pentru atragerea de noi clienți, pentru a vinde noi produse și pentru a acordă credite de refinanțare pentru clienții existenți. Atinge standardele pentru serviciul relații cu clienții și contribuie la îmbunătățirea lor, astfel încât să îndeplinească cerinţele societății.

    Responsabilitati

    - Respectă cerinţele privind disciplină în activitatea pe care o desfăşoară (prezenţa la program, anunţarea din timp în caz de întârziere sau absenţă de la serviciu, organizarea spaţiului de lucru, accesul/ieşirea din sediul societății).
    - Participă la cursuri de specialitate şi instruiri organizate în vederea îndeplinirii în mod eficient a sarcinilor de serviciu.
    - Işi însuşeste în mod corect şi la timp toate informaţiile privind serviciile şi produsele oferite de către societate.
    - Işi însuşeste şi respectă procedurile de lucru specifice.
    - Răspunde apelurilor telefonice în concordanță cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu
    - Soluționează de la primul apel telefonic al clientului solicitarea sau reclamația acestuia conform procedurilor și instrucțiunilor de lucru
    - Furnizează clienților informații esențiale, clare și corecte despre societate și produsele acesteia; promovează o imagine pozitivă a companiei
    - Prezintă și promovează prin telefon serviciile societății, în mod responsabil, respectând scenariile de apel și procedurile interne.
    - Înregistrează cu exactitate în baza de date informațiile furnizate de clienți.

    Alte informatii

    Abilităţi:

    - Lucru în echipă
    - Flexibilitate
    - Soluţionarea diverselor probleme
    - Abilităţi de comunicare
    - Bune aptitudini interpersonale
    - Planificare şi organizare
    - Persuasiv

    Experienţă:

    - Un an de experienţă într-o poziţie similară
    - Lucrul într-un mediu bazat pe relaţiile cu clienţii.

    Cunoştinţe:

    - Fluenţă în limba engleză (scris şi conversaţional)

    De dorit:

    - Experienţă de lucru într-o organizaţie internaţională