Customer&Sales Support Manager/Migration Consultant
This job is no longer active!View all jobs APT Resources Services SRL activeView all jobs Customer&Sales Support Manager/Migration Consultant active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.roView all jobs Administrative Assistance active on Hipo.roView all jobs Sales active on Hipo.ro |
Employer: | APT Resources Services SRL |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 30.12.2020 |
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.
Requirements:
-Experience in sales operations (quotation, configuration, product specifications etc.), customer support and/or IT;
-Fluent in English;
-Excellent communication skills;
-Customer oriented;
-Ability to analyze, investigate and solve problems without a standard resolution.
Responsibilities:
Catalogue Deployment & Maintenance:
-Compare the current B2B e-commerce platform with the new platform;
-Find any possible mismatch in terms of products, prices, addresses, portal structure and overall layout and engage with the back-office teams for the corrections;
-Support in migrating from one e-commerce platform to another and closely working with the account CSSM;
Metrics & controls
-Supports the back-office team for timely closure of all cases impacting the team’s KPIs;
-Keep all agreed SLAs in terms of validation;
-Monitors, troubleshoots, and improves area-of-control operational processes to ensure optimum performance and practice consistencyCatalogue Deployment & Maintenance.
Benefits:
-Competitive salary;
-Health insurance;
-Meal tickets;
-Trainings.
Raporteaza eroarea la