Technical Support with French
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.Vezi toate job-urile Technical Support with French active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | APT Resources Services SRL |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.12.2020 |
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.
APT hires for our client, a multinational company in the IT field with offices all over the world, a Technical Support with French.
Requirements
- French and English at an excellent level
- Minimum Bachelor degree.
- At least 2 years experience in direct customer contact, especially in software industry.
You will be the liaison between our company and its current and potential customers.
Answering incoming calls from clients
Responding to inquiries
Managing complaints, troubleshooting significant customer service problems and providing general information about company’s products and services.
Build, assimilate, implement, audit and improve working procedures and knowledge base
Acquires complete information in order to escalate complex issues to the level 1 supervisor.
Our offer to you?
▪ Motivating salary;
▪ Tickets;
▪ Flexible working hours;
▪ Healthcare services;
▪ Holidays accorded based on your working experience
271120TM
Raporteaza eroarea la