Business Analyst

Angajator: Soft Tehnica
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Salut!

    Noi suntem Soft Tehnica, o companie cu o experiență de peste 15 ani în domeniul dezvoltării software.

    Clienții Soft Tehnica ne-au învățat cel mai mult despre dezvoltarea de software, pentru că orice problemă are și o soluție, iar o soluție bună se poate generaliza. Ne dezvoltăm continuu, motiv pentru care suntem în căutarea unor colegi noi.

    Grija față de clienți și gradul maxim de satisfacție al acestora sunt de fiecare dată obiectivele principale ale activității noastre. Ne mărim echipa cu 2 colegi noi care să acorde atenție sporită clienților noștri și care să fie dispuși oricând să răspundă prompt la toate solicitările acestora legate de produsul care ne recomandă în domeniul Horeca& Retail, Freya.

    Dacă ești pasionat de IT, gata să te alături unei echipe dinamice și unite, iți dorești să iți dezvolți abilitățile prin implicarea în proiecte inovative, atunci abia așteptăm să te cunoaștem!

    Mai multe despre Freya poți descoperi pe pagina web dedicată acestei divizii business, precum și pe paginile noastre de Facebook.

    Cerinte

    Ce căutăm la tine:
    - Experiență de minim un an pe un rol similar;
    - Excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
    - Gandire tehnică analitică;
    - Capacitate de analiză și sinteză;
    - Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme;
    - Atenție la detalii;
    - Orientare spre client și nevoile acestuia;
    - Cunoștințe de statistică și aplicarea acesteia;
    - Cunoștințe legate de echipamente hardware și software.

    Responsabilitati

    Ce vei face alături de noi:
    - Vei prelua sarcinile primite din partea clienților existenți și le vei transmite către departamentul de dezvoltare;
    - Rol de project manager pentru proiectele existente;
    - Vei preda proiectele noi către departamentul de dezvoltare pentru implementare;
    - Te vei ocupa de transmiterea către client a duratei de rezolvare a proiectului cât și costul aferent;
    - Vei centraliza la sfârșit de lună costurile proiectelor și le vei transmite la facturat ;
    - Te vei asigura că sunt rezolvate cerințele clienților;
    - Te vei ocupa de realizarea documentațiilor specifice în urma implementărilor – manual de utilizare, proceduri, prezentări, etc.;
    - Vei analiza cerințele clienților pentru departamentul de dezvoltare;
    - Vei participa la întâlniri pentru dezvoltarea/implementarea proiectelor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Zile suplimentare de concediu, după împlinirea a 2 ani în cadrul companiei;
    - Asigurare de sănătate Signal Iduna, după primele 3 luni de probă;
    - Program de lucru flexibil;
    - Posibilitatea de a lucra 1 zi/săptămână de acasă;
    - Reduceri la anumite servicii și produse.