Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Analist Trezorerie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Analist Trezorerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.01.2021 |
Remote work: | On-site |
Calificarile si experienta necesara:
Studii superioare in Stiinte Economice;
Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara;
Excelente abilitati de planificare si organizare;
Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Abilitati numerice si analitice;
Cunostiinte de operare calcuator: Microsoft Excel, Word;
Limba engleza –nivel avansat
Scopul pozitiei:
Asigura si gestioneaza disponibilitatile banesti ale societatii, intocmeste rapoartele de cash flow, organizeaza platile, pastreaza legatura cu reprezentantii bancilor si Trezoreria Centrala.
Principalele responsabilitati:
• Tine legatura cu bancile partenere pentru a se asigura ca tranzactiile zilnice sunt derulate corect si la timp (schimburi valutare, retrageri numerar, transferuri etc); negociaza comisioanele bancare, cursurile de schimb si dobanzile depozitelor bancare; urmareste respectarea angajamentelor societatii conform contractelor de creditare;
• Efectueaza reconcilierea lunara a elementelor de cash: transactii bancare; monetare; calcul dobanzi; identifica deviatiile si le comunica supervizorului direct;
• Intocmeste rapoartele specifice fluxului de numerar si raspunde de acuratetea informatiilor prezentate precum si de trimiterea la timp a acestora catre solicitator;
• Pregateste si urmareste documentele in procesul de aprobare/semnare la timp asa cum au fost solicitate de banca: imputerniciri, contracte pentru linii creditare, cereri de rambursare/utilizare facilitati etc. si se asigura ca banca returneaza la timp exemplarul original al societatii;
• Pregateste si comunica saptamanal persoanelor interesate rapoarte privind soldurile clientilor si furnizorilor companiei;
• Intocmeste planul saptamanal de plati, in functie de scadentele facturilor, targeturile de cash-flow ale companiei si solicitarile/propunerile departamentelor;
• Urmareste si se asigura ca platile zilnice sunt executate in conformitate cu planul de plati agreat;
• Comunica saptamanal catre departamentele responsabile creantele de incasat de la partenerii care sunt si furnizori, precum si de la colectorii de deseuri si urmareste saptamanal compensarea/incasarea acestora;
• Efectueaza toate operatiunilor necesare intocmirii corecte si furnizarii la timp a diverselor rapoarte solicitate de superiorul direct, Directorul Economic si Directorul General;
• Participa la cursurile de pregatire de specialitate sau privind securitatea si sanatatea in munca organizate de Companie, intern sau prin intermediul unor specialisti externi;
• Asigura back-up pentru efectuarea platilor online;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist servicii clienti (Perioada determinata) Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la