Analist Trezorerie

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Analist Trezorerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 27.01.2021
    Remote work: On-site
    Cerinte

    Calificarile si experienta necesara:
     Studii superioare in Stiinte Economice;
     Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara;
     Excelente abilitati de planificare si organizare;
     Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
     Abilitati numerice si analitice;
     Cunostiinte de operare calcuator: Microsoft Excel, Word;
     Limba engleza –nivel avansat

    Responsabilitati

    Scopul pozitiei:
    Asigura si gestioneaza disponibilitatile banesti ale societatii, intocmeste rapoartele de cash flow, organizeaza platile, pastreaza legatura cu reprezentantii bancilor si Trezoreria Centrala.

    Principalele responsabilitati:
    • Tine legatura cu bancile partenere pentru a se asigura ca tranzactiile zilnice sunt derulate corect si la timp (schimburi valutare, retrageri numerar, transferuri etc); negociaza comisioanele bancare, cursurile de schimb si dobanzile depozitelor bancare; urmareste respectarea angajamentelor societatii conform contractelor de creditare;
    • Efectueaza reconcilierea lunara a elementelor de cash: transactii bancare; monetare; calcul dobanzi; identifica deviatiile si le comunica supervizorului direct;
    • Intocmeste rapoartele specifice fluxului de numerar si raspunde de acuratetea informatiilor prezentate precum si de trimiterea la timp a acestora catre solicitator;
    • Pregateste si urmareste documentele in procesul de aprobare/semnare la timp asa cum au fost solicitate de banca: imputerniciri, contracte pentru linii creditare, cereri de rambursare/utilizare facilitati etc. si se asigura ca banca returneaza la timp exemplarul original al societatii;
    • Pregateste si comunica saptamanal persoanelor interesate rapoarte privind soldurile clientilor si furnizorilor companiei;
    • Intocmeste planul saptamanal de plati, in functie de scadentele facturilor, targeturile de cash-flow ale companiei si solicitarile/propunerile departamentelor;
    • Urmareste si se asigura ca platile zilnice sunt executate in conformitate cu planul de plati agreat;
    • Comunica saptamanal catre departamentele responsabile creantele de incasat de la partenerii care sunt si furnizori, precum si de la colectorii de deseuri si urmareste saptamanal compensarea/incasarea acestora;
    • Efectueaza toate operatiunilor necesare intocmirii corecte si furnizarii la timp a diverselor rapoarte solicitate de superiorul direct, Directorul Economic si Directorul General;
    • Participa la cursurile de pregatire de specialitate sau privind securitatea si sanatatea in munca organizate de Companie, intern sau prin intermediul unor specialisti externi;
    • Asigura back-up pentru efectuarea platilor online;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,