Transport Administrative Clerk - Dudestii Noi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.Vezi toate job-urile Transport Administrative Clerk - Dudestii Noi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | FM LOGISTIC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.12.2020 |
Remote work: | On-site |
"Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "
Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic
FM Logistic angajeaza pe rolul de Transport Administrative Clerk in Dudestii Noi, Timisoara.
Pentru acest rol sunt necesare:
-Studii medii / superioare
-Proactivitate
-Organizare
-Spirit de echipa
-Abilitati foarte bune de comunicare – in relatia cu soferii, companiile de transport, reprezentanții clienților și colegii de la departamentul de transport și din alte departamente
-Atentie la detalii
-Rezistenta la presiune
-Entuziasm
-Abilitati de utilizare MsOffice (Excel, Word si Power Point)
-Engleza - nivel mediu scris si conversational
-Receptioneaza facturile de transport emise de catre clientii FM Romania
-Verifica corectitudinea facturii si concordanta sumelor cu inregistrarile cu contractul sau comanda de transport
-Inregistreaza in sistemul de transport toate facturile cu documentele aferente
-Raporteaza situatiile documentelor si se asigura ca informatiile sa ajunga la cei implicati
-Arhiveaza documentele de transport aferente tuturor inregistrarilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Logistics Specialist Aplica fara CV | |
Logistics Manager – Technicians Aplica fara CV | |
EXPEDITOR INTERNATIONAL Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la