Specialist Administrare Programe Dezvoltare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mega Image active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Programe Dezvoltare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Mega la puterea 12.000! Si pentru ca suntem intr-o continua dezvoltare, cautam oameni talentati care isi doresc sa faca parte din Comunitatea Mega, o comunitate bazata pe un mediu de lucru stabil, sustenabil si responsabil social. 

    Vino si tu in #ComunitateaMega!

    Cerinte

    De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.

    Vino si tu in #ComunitateaMega!

    Ne dorim ca tu sa vii cu:

    • Excelente abilitati de planificare si organizare (multitasking);
    • Orientare catre client si catre rezolvarea rapida a problemelor;
    • Abilitati si deschidere de a lucra cu cifre, platforme de learning, sisteme online;
    • Nivel bun de utilizare a suitei Office (in special Excel);
    • Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
    • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Permis de conducere.

    Ar fi ideal daca ai:

    • Experienta anterioara de 1-2 ani in oricare dintre activitatile urmatoare: operare de date, L&D, administrare cursurilor, activitati administrative, project management, raportare, suport relatii clienti.

    Responsabilitati

    Uite care vor fi responsabilitatile tale:

    • Punct de contact pentru echipa Learning & Development, prin telefon, online sau prin interactiune fata-in-fata, pentru rezolvarea solicitarilor primite;
    • Centralizarea si analiza datelor pentru echipa Learning & Development;
    • Administrarea fluxului de procese de training: de la identificarea nevoilor, onboarding, monitorizarea progresului si pana la procesarea evaluarilor in urma training-ului;
    • Mentinerea bazelor de date L&D up-to-date;
    • Colaborarea cu furnizorii de training si gestionarea activitatilor administrative (contractare, arhivare documente);
    • Acordarea de suport administrativ si implicarea in diverse proiecte in cadrul departamentului HR.

    Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.

    Alte informatii

    Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:

    • Pachet variat de compensatii si beneficii;
    • Card de tichete de masa;
    • Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
    • Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
    • Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri;
    • Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
    • Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;
    • Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.

    Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! 😊

    #Learning&Development #Administrativ #MegaImage #Retail

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (48)