Specialist Administrare Programe Dezvoltare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mega Image active.Vezi toate job-urile Specialist Administrare Programe Dezvoltare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mega Image |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.12.2020 |
Remote work: | On-site |
Noi suntem Mega la puterea 12.000! Si pentru ca suntem intr-o continua dezvoltare, cautam oameni talentati care isi doresc sa faca parte din Comunitatea Mega, o comunitate bazata pe un mediu de lucru stabil, sustenabil si responsabil social.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
De 25 de ani, in Mega Image, povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Ne dorim ca tu sa vii cu:
• Excelente abilitati de planificare si organizare (multitasking);
• Orientare catre client si catre rezolvarea rapida a problemelor;
• Abilitati si deschidere de a lucra cu cifre, platforme de learning, sisteme online;
• Nivel bun de utilizare a suitei Office (in special Excel);
• Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
• Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
• Permis de conducere.
Ar fi ideal daca ai:
• Experienta anterioara de 1-2 ani in oricare dintre activitatile urmatoare: operare de date, L&D, administrare cursurilor, activitati administrative, project management, raportare, suport relatii clienti.
Uite care vor fi responsabilitatile tale:
• Punct de contact pentru echipa Learning & Development, prin telefon, online sau prin interactiune fata-in-fata, pentru rezolvarea solicitarilor primite;
• Centralizarea si analiza datelor pentru echipa Learning & Development;
• Administrarea fluxului de procese de training: de la identificarea nevoilor, onboarding, monitorizarea progresului si pana la procesarea evaluarilor in urma training-ului;
• Mentinerea bazelor de date L&D up-to-date;
• Colaborarea cu furnizorii de training si gestionarea activitatilor administrative (contractare, arhivare documente);
• Acordarea de suport administrativ si implicarea in diverse proiecte in cadrul departamentului HR.
Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni.
Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:
• Pachet variat de compensatii si beneficii;
• Card de tichete de masa;
• Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
• Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
• Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri;
• Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
• Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;
• Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.
Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe! 😊
#Learning&Development #Administrativ #MegaImage #Retail
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
HR Admin Specialist Aplica fara CV | |
Confidential | Specialist recrutare (cu sau fara experienta) - blue collar BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (48) |
Raporteaza eroarea la