Web Support Technician
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Web Support Technician active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.12.2020 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Cautam o persoana autonoma, comunicativa, cu spirit de echipa si capacitate de organizare pentru a se alatura Departamentului Web de la sediul nostru din Bucuresti.
Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie sa ai:
- Experienta într-o pozitie similara (minim 2 ani);
- Cunostinte de baza despre JavaScript, MySQL si PHP;
- Cunostinte de limba franceza - nivel avansat;
- O afinitate pentru domeniul IT, în special pentru partea de Support;
- Capacitatea de a stabili un diagnostic la distanta si de a pilota utilizatorii aflati în situatii de criza;
- Spirit de initiativa, curiozitate si proactivitate.
În calitate de Web Support Technician principalele tale misiuni vor fi sa:
- Asiguri diagnosticul si asistenta tehnica de nivelul 2 ;
- Documentezi toate problemele si examinezi toate aplicatiile web pentru acuratete si functionalitate;
- Colaborezi cu alte echipe de asistenta pentru a rezolva incidentele ;
- Elaborezi si respecti procedurile de lucru;
- Asiguri calitatea serviciului IT;
- Propui idei pentru îmbunatatirea activitatii departamentului.
Beneficii:
- Formare la nivelul companiei;
- Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
- Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
APIGEE Tech Support – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Junior Tech Support with Linux – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Network technician – Level 1 Support Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (519) |
Raporteaza eroarea la