Web Support Technician

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cautam o persoana autonoma, comunicativa, cu spirit de echipa si capacitate de organizare pentru a se alatura Departamentului Web de la sediul nostru din Bucuresti.


    Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie sa ai:
    - Experienta într-o pozitie similara (minim 2 ani);
    - Cunostinte de baza despre JavaScript, MySQL si PHP;
    - Cunostinte de limba franceza - nivel avansat;
    - O afinitate pentru domeniul IT, în special pentru partea de Support;
    - Capacitatea de a stabili un diagnostic la distanta si de a pilota utilizatorii aflati în situatii de criza;
    - Spirit de initiativa, curiozitate si proactivitate.

    Responsabilitati

    În calitate de Web Support Technician principalele tale misiuni vor fi sa:
    - Asiguri diagnosticul si asistenta tehnica de nivelul 2 ;
    - Documentezi toate problemele si examinezi toate aplicatiile web pentru acuratete si functionalitate;
    - Colaborezi cu alte echipe de asistenta pentru a rezolva incidentele ;
    - Elaborezi si respecti procedurile de lucru;
    - Asiguri calitatea serviciului IT;
    - Propui idei pentru îmbunatatirea activitatii departamentului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
    - Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.