Asistent Administrativ Flux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Flux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie de:


    - Cunoasterea limbii franceze (nivel minim B2)
    - Cunostinte pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    - Cunostinte SAP (reprezinta un avantaj);
    - Rigurozitate, spirit analitic si atentie la detalii, o buna capacitate de organizare.

    Responsabilitati

    Cautam o persoana responsabila si organizata pentru a se alatura echipei noastre din Iasi într-un proiect cu expunere internationala.


    În calitate de Asistent administrativ Flux principalele tale misiuni vor fi:


    - Gestionarea necesarului saptamânal de marfa de transmis de pe platforma catre reteaua comerciala.
    - Urmarirea stocurilor si analiza statistica a vanzarilor, cu scopul de a initia reaprovizionarea magazinelor;
    - Realizarea, actualizarea si controlul rapoartelor logistice specifice (loturi voluminoase, produse cu termen de valabilitate scurt, receptie marfa etc);
    - Respectarea corectitudinii datelor si termenelor de livrare;
    - Relationarea cu departamentul de marketing si personalul platformelor logistice.

    Alte informatii

    ?i pentru c? apreciem implicarea oferim :


    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
    - Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)