Asistent Administrativ Flux

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 27.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie de:


    - Cunoasterea limbii franceze (nivel minim B2)
    - Cunostinte pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    - Cunostinte SAP (reprezinta un avantaj);
    - Rigurozitate, spirit analitic si atentie la detalii, o buna capacitate de organizare.

    Responsabilitati

    Cautam o persoana responsabila si organizata pentru a se alatura echipei noastre din Iasi într-un proiect cu expunere internationala.


    În calitate de Asistent administrativ Flux principalele tale misiuni vor fi:


    - Gestionarea necesarului saptamânal de marfa de transmis de pe platforma catre reteaua comerciala.
    - Urmarirea stocurilor si analiza statistica a vanzarilor, cu scopul de a initia reaprovizionarea magazinelor;
    - Realizarea, actualizarea si controlul rapoartelor logistice specifice (loturi voluminoase, produse cu termen de valabilitate scurt, receptie marfa etc);
    - Respectarea corectitudinii datelor si termenelor de livrare;
    - Relationarea cu departamentul de marketing si personalul platformelor logistice.

    Alte informatii

    ?i pentru c? apreciem implicarea oferim :


    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
    - Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.