Tehnician Suport IT (limba franceza)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Tehnician Suport IT (limba franceza) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Candidatul ideal


    Cautam o persoana autonoma, comunicativa, cu spirit de echipa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei Suport Tehnic de la sediul nostru din Bucuresti.


    Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie sa ai:
    • Cunostinte de limba franceza - nivel avansat;
    • Cunostinte PC si o înclinatie evidenta spre domeniul IT;
    • Capacitate de a oferi suport utilizatorilor în situatii de criza;
    • Studiile, experienta de lucru sau certificarile corelate cu domeniul IT reprezinta un avantaj;
    • Disponibilitate pentru deplasari în strainatate.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului


    În calitate de Tehnician Suport IT principalele tale misiuni vor fi sa:
    • Înregistrezi incidentele, precum si solutiile identificate în aplicatia de gestiune a apelurilor primite (GLPI);
    • Acorzi sprijin si asistenta tehnica (hardware si software) prin telefon diferitilor utilizatori de calculatoare din magazinele clientului;
    • Asiguri controlul si restabilirea functionalitatii echipamentelor informatice;
    • Respecti procedurile de lucru si propui proiecte de îmbunatatire a acestora.

    Alte informatii

    Beneficii:


    • Formare la nivelul companiei;
    • Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
    • Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (24)