Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Tehnician Suport IT (limba franceză)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Tehnician Suport IT (limba franceză) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.06.2021 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Candidatul ideal
Căutăm o persoană autonomă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare pentru a se alătura echipei Suport Tehnic de la sediul nostru din București.
Pentru reușita în această misiune este nevoie să ai:
• Cunoștințe de limba franceză - nivel avansat;
• Cunoștințe PC și o înclinație evidentă spre domeniul IT;
• Capacitate de a oferi suport utilizatorilor în situații de criză;
• Studiile, experiența de lucru sau certificările corelate cu domeniul IT reprezintă un avantaj;
• Disponibilitate pentru deplasări în străinătate.
Descrierea jobului
În calitate de Tehnician Suport IT principalele tale misiuni vor fi să:
• Înregistrezi incidentele, precum și soluțiile identificate în aplicația de gestiune a apelurilor primite (GLPI);
• Acorzi sprijin și asistență tehnică (hardware și software) prin telefon diferiților utilizatori de calculatoare din magazinele clientului;
• Asiguri controlul și restabilirea functionalității echipamentelor informatice;
• Respecți procedurile de lucru și propui proiecte de îmbunătățire a acestora.
Beneficii:
• Formare la nivelul companiei;
• Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
• Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Customer Support cu limba italiană Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (88) |
Raporteaza eroarea la