Tehnician Suport IT (limba franceză)

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Candidatul ideal
    Căutăm o persoană autonomă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare pentru a se alătura echipei Suport Tehnic de la sediul nostru din București.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie să ai:
    • Cunoștințe de limba franceză - nivel avansat;
    • Cunoștințe PC și o înclinație evidentă spre domeniul IT;
    • Capacitate de a oferi suport utilizatorilor în situații de criză;
    • Studiile, experiența de lucru sau certificările corelate cu domeniul IT reprezintă un avantaj;
    • Disponibilitate pentru deplasări în străinătate.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    În calitate de Tehnician Suport IT principalele tale misiuni vor fi să:
    • Înregistrezi incidentele, precum și soluțiile identificate în aplicația de gestiune a apelurilor primite (GLPI);
    • Acorzi sprijin și asistență tehnică (hardware și software) prin telefon diferiților utilizatori de calculatoare din magazinele clientului;
    • Asiguri controlul și restabilirea functionalității echipamentelor informatice;
    • Respecți procedurile de lucru și propui proiecte de îmbunătățire a acestora.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Formare la nivelul companiei;
    • Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    • Pachet salarial și mediu de lucru atractive.