Key User Specialist ( Campus Logistic Auchan-Stefanestii de Jos)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Key User Specialist ( Campus Logistic Auchan-Stefanestii de Jos) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite
    Cunostinte MS Office
    Experienta profesionala de preferat in logistica
    Abilitati de comunicare, rigurozitate, dinamism, flexibilitate, buna organizare a activitatii, adaptabilitate, eficienta.

    Responsabilitati

    Participa la implementarea de noi caracteristici, organizeaza teste cu operatorii logistici si partile implicate in proiect
    Seteaza procesele de verificare a consistentei pentru informatii fizice si de sistem
    Defineste chei de control si ajuta la implementrea lor, asigura executarea corecta a comenzilor
    Asigura pregatirea continua a furnizorilor de licitatii (ciclul licitatiei regulate din Campus)
    Rezolva problemele aparute la receptie, picking si livrare legate de sistemul informatic
    Urmareste corectiile de stoc si avariile LPS (fizic vs scriptic)
    Se ocupa de verificarea corectiilor INFOLOG.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3000 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (282)