Space Planning Project Manager

Angajator: Penny
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mândri de echipa noastră și de povestea Penny în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm Penny: Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău.

    Echipa ta - Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
    Penny reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Penny Romania înseamnă:
    - Peste 260 de magazine de tip discount
    - 3 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda)
    - Peste 4.800 de angajați


    Pasiunea ta - Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților Penny Market în România au început în anul 2005.
    De atunci, lanțul de magazine Penny Market a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră. În prezent compania numără peste 4.800 de angajați în trei centre logistice și în 260 de magazine.
    Ce spun colegii noștri despre Penny Market?
    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
    „Am intrat în echipa Penny acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    Magazinul tău - În cei 13 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
    Încă din prima zi de muncă, angajații Penny Market intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.  
    Suntem unul dintre cele mai active lanțuri de magazine din România, cu un plan ambițios de expansiune și o prezență constantă în viețile clienților din 158 de orașe din țară.
    În plus, începând cu anul 2017, Penny este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

    Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate".

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta in domeniul conex de minimum 2-3 ani (dezvoltarea/gestionarea categoriilor, vanzari, perspectiva comerciala);
    Abilitati analitice relevante managementului de categorie si analizelor de optimizare a utilizarii spatiului la raft;
    Cunoștințe solide privind merchandising, categorie, clienți, produse;
    Cunostinte limba engleza (limba germana constituie avantaj)
    MS Office - utilizator avansat (PowerPoint, Excel);
    Abilitati de comunicare si negociere;
    Reactie adaptiva și rapida in situatii noi;
    Curios, proactiv, creativ și, in același timp, organizat si capabil sa interpreteze aspecte;
    Abilitatea de a prioritiza;
    Team-player, capacitate de a gestiona o organizatie matriciala, capabil sa construiasca relatii puternice cu colegii si conducerea superioara;
    Activitate de teren: 20-30% pentru asigurarea implementarii planogramelor in magazine si pentru verificarea respectarii acestora si altor eventuale necesitati specifice;

    Responsabilitati

    Utilizarea sistemelor specifice de management date pentru introducere/mentinere/modificare pentru orice actiune necesara producerii revistei saptamanale;
    Verificarea datelor logistice pentru articolele nou listate;
    Deschiderea / inchiderea/ mentinerea metrilor de raft in sistemul specific;
    Transmiterea primei cantitati de comanda pentru articolele noi listate;
    Realizarea/actualizarea planogramelor in soft la nivel de categorii pentru planurile de magazin definite;
    Realizarea periodica si ad-hoc a planogramelor pentru promotii specifice;
    Realizarea si interpretarea de rapoarte de la furnizorii de date de piata (Nielsen, GFK) pentru proiecte/actiuni specifice si on-demand;
    Realizarea analizelor necesare optimizarii alocarii spatiului la raft, atat inter-, cat si in interiorul categoriilor de produse, analize bazate atat pe date interne, cat si externe (Nielsen, GfK, altele).

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Penny . Consultati Politica de procesare a datelor personale a Penny >>