LOGISTIC MANAGER - Orbico

Angajator: INTERBRANDS Marketing Distribution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Established in 1993, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the distribution and marketing of FMCG in Romania, and our goal is to remain at the forefront of the supply chain solutions, providing value and quality to our customers nationwide.

    Enjoy the Right Choice!

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
    - Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar;
    - Experienta obligatorie in unul din rolurile de Account Manager / Project Manager / - Contract Manager in activitatea de Servicii Logistice (3rd Party Logistics);
    - Cunoștințe aprofundate despre industria bunurilor de larg consum;
    - Bună înțelegere și interpretare a datelor, cifrelor și indicatorilor de performanță;
    - Cunoştinţe de limba engleză (nivel avansat);
    - Operare PC: Excel (nivel avansat), Word, PowerPoint;
    - Capacitatea de rezolvare a problemelor si luare a deciziilor;
    - Abilitati de negociere si gandire analitica;
    - Etica si integritate;
    - Capacitate de a coordona si conduce activitatea unei echipe;
    - Excelente abilităţi de comunicare;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Fara antecedente penale.

    Responsabilitati

    Obiectivele postului:

    - Implementeaza strategia companiei privind activitatile logistice, asigurand aplicarea politicilor, procedurilor si metodelor cele mai potrivite Operatiunilor Orbico Romania, in aliniere cu strategia logistica a Grupului Orbico pentru Romania; aduce o contributie personala la imbunatatirea acestora, actionand pentru cresterea eficacitatii si dezvoltarii afacerii;
    - Asigura legatura cu managerii companiei si cu tertii cu privire la serviciile logistice pe care le ofera compania;
    - Actioneaza proactiv in teren, in colaborare cu toate departamentele companiei, in special cu Departamentul de Vanzari, asigurand un continuu dialog pozitiv pentru atingerea obiectivelor comune;
    - Are responsabilitati generale privind: operatiunile, dezvoltarea organizationala, administrarea si verificarea inventarului, administrarea transporturilor si a depozitului, evaluarea performantelor, etc.
    - Responsabilităţile şi sarcinile postului:
    - Gestioneaza si urmareste nivelurile stocurilor, timpii de livrare și costurile de transport;
    - Coordoneaza și controleaza ciclul de aprovizionare – livrare;
    - Analizeaza rapoartele pentru a evalua performanța și calitatea serviciilor de aprovizionare, stocare si livrare și pentru a planifica alocarea și gestionarea eficienta a resurselor de personal în funcție de nevoile companiei;
    - Negociaza cu furnizorii de servicii logistice (transportatori si asimilati);
    - Dezvolta afacerea prin identificarea, negocierea si obținerea de noi contracte de servicii logistice (etichetare, picking, depozitare, livrare);
    - Analizeaza problemele logistice și identifica noi soluții;
    - Se implica în permanență să îmbunătățească și să dezvolte performanța afacerii în limitele legislației, ale costurilor cu combustibilul și ale presiunilor tot mai mari asupra mediului;
    - Pune în aplicare a procedurilor de sănătate și siguranță;
    - Planifica și gestioneaza proiectele alocate;
    - Propune noi strategii de aprovizionare;
    - Urmareste planificarea rutelor vehiculelor;
    - Negociaza contractele de inchiriere pentru imobile si servicii (depozite, birouri,echipamente, utilitati, etc.);
    - Este responsabil de obtinerea si innoirea tuturor autorizatiilor necesare (igiena, pompieri, politie, etc) in conformitate cu recomandarile managerului responsabil de sanatatea si securitate in munca si sub supravegherea lui;
    - Stabileste si urmareste operatiunile referitoare la cheltuirea bugetului;
    - Stabileste structura organizationala in mod eficient la nivel regional si evalueaza continuu structura si dimensiunea organizatiei furnizand planuri de actiune in scopul cresterii eficientei;
    - Gestioneaza problemele legate de formarea personalului; motivează membrii echipei, stabilileste obiectivele concrete ale acestora;
    - Coordoneaza procesul de recrutare si training pentru angajatii din Logistica Orbico Romania;
    - Este responsabil de indeplinirea obiectivelor sale si ale subordonatilor sai directi; concepe programe de dezvoltare pentru subordonatii directi, planuri de actiune si conduce procesul de evaluare a performantei pentru acestia;
    - Conduce activitatile de verificare si control legate de Logistica Orbico Romania si procesele organizationale conexe;
    - Actioneaza in vederea reducerii pierderilor cauzate de produsele deteriorate, expirate sau lipsa produselor din depozit;
    - Este responsabil cu implementarea sistemelor care sa asigure securitatea bunurilor companiei;
    - Asistă Manager-ul de depozit în recrutarea subalternilor direcţi; ia decizia finală în recrutarea oamenilor pentru poziţiile din a doua linie de raportare;
    - Furnizeaza rapoarte la cerere managementului, departamentului si a sediului central;
    - Furnizeaza date legate de costurile operational-logistice pentru realizarea bugetelor;
    - Reprezinta interesele Companiei in relatia cu autoritatile;
    - Eficientizeaza masurile de control asupra politicilor, procedurilor si a celor mai bune practici aplicate;
    - Minimizeaza pierderile financiare provenite din activitatile logistice si operationale;
    - Verifica și optimizeaza fluxurile de lucru ale depozitului.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS Marketing Distribution. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS Marketing Distribution >>