Global Learning Administrator - Vitesco Technologies TSR

This job is no longer active!

View all jobs Vitesco Technologies active


View all jobs Global Learning Administrator - Vitesco Technologies TSR active on Hipo.ro

View all jobs Human Resources - Psychology active on Hipo.ro


Employer: Vitesco Technologies
Domain:
  • Human Resources - Psychology
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Timisoara
  • Updated at: 08.02.2021
    Remote work: On-site
    Short company description

    Vitesco Technologies dezvoltă tehnologii inovatoare, eficiente, pentru toate tipurile de vehicule, cu focus pe cele hibride și electrice. Portofoliul nostru include soluții de electrificare de 48 de volți, acționări electrice și echipamente electronice pentru vehicule hibride și electrice. De asemenea, gama de produse conține unități electronice de control, senzori și actuatori, precum și soluții pentru post-tratament de evacuare.

    Soluțiile noastre mențin fluxul durabil și eficient de resurse umane, bunuri și servicii. Ne desfășurăm activitatea având la bază un angajament clar: reducerea emisiilor de CO2. Prin soluțiile noastre modelăm viitorul mobilității curate și totodată ne îndeplinim responsabilitatea socială față de societate, demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru clienți și o alegere înțeleaptă pentru investitori.

    Produsele și serviciile se schimbă și noi modele de afaceri apar la fiecare 24 de ore, peste tot în lume. Noi suntem atenți la aceste evoluții pentru a determina și conduce simultan schimbarea și a inova ziua de mâine. Împărtășim pasiunea noastră pentru tehnologie și mobilitate cu colegii noștri din întreaga lume. Ne încurajăm angajații să își creeze noi perspective, să cunoască alte domenii funcționale și alte culturi. Vitesco Technologies îi susține pe parcursul călătoriei cu programe de dezvoltare. Așa profităm de oportunitățile care ne apar în cale – folosindu-ne de cunoștințele noastre pentru a dezvolta mobilitatea durabilă a viitorului.

    Requirements

    Job Requirements:

    • University degree, preferably in areas of Human Resources/Business Administration, Information Technologies;
    • Ability to work and collaborate in a highly virtual environment;
    • High system and process affinity;
    • Ability to manage tasks & processes within a complex organization and ability to handle various stakeholders;
    • Cross cultural communication and interpersonal skills;
    • Eager to learn and accept new challenges in an agile environment;
    • Confidence in leading global calls and interact with diverse group;
    • Fluent English knowledge is mandatory;
    • Self-responsibility and self-discipline;
    • Knowledge of MS office;
    • Knowledge and/or Experience in the area of Human Resources, related processes and tools will be a plus;
    • SAP SuccessFactors LMS knowledge is a plus;
    • Experiences with project work and project management processes is plus;
    • Business professional experience is a plus.

    Responsibilities

    Are you passionate about digital solutions? Do you want to grow your network and be the first point of contact for the business from Learning technology team?

    If yes, join us on our exciting HR technology journey!

    Your main activities will be:

    • Steering & enabling Global Decentral Learning administrators’ and internal learning administrators in their role;
    • Consult open system issues raised via global learning administrators;
    • Create & maintain global HR content in the system;
    • Define Standards for system usage incl. learning reporting;
    • Create & update LMS training material for different stakeholder groups;
    • Together with business, HR TMOD define content strategy roadmap for upcoming year;
    • Conducting open calls for our VT employees;
    • Conducts regular logical/content quality checks in alignment with global standards;
    • Coordinate with HR TMOD & Business content in an efficient, transparent and structured manner in order to improve the user experience across the different employee target groups;
    • Collects, consolidates and reports learning KPIs, feedback and effectiveness measurements;
    • Act as Project Leader and administer learning and development initiatives;
    • Maintain and ensure record keeping and compliance with applicable regulations.

    Other info

    What we offer:

    • Integration Program in a professional, young & dynamic team;
    • Competitive Salaries (based on performance) & Benefits;
    • Health & Wellness (Private Health and Dental Insurance, Sport activities etc.);
    • Professional Development Opportunities (in Technical and Managerial Area);
    • Stability;
    • International Work Environment & Traveling Opportunities;
    • Relocation Package for non-Timisoara residents;
    • Flexibility Program including flexible hours, mobile work and sabbaticals.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (11)