Patient Care Specialist - Policlinica Primaverii

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti ceea ce cautam daca:

    - Iti place sa comunici;
    - Esti o persoana empatica si un bun ascultator;
    - Ai bune cunostinte de utilizare a calculatorului.

    Noi apreciem oamenii care:

    -Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    -Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive;
    -Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    -Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau;
    -Doresc intotdeauna sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale principale vor fi:

    - Gestionarea relatiei cu pacientii Regina Maria - preluarea apelurilor telefonice si solutionarea imediata a solicitarilor;
    - Acordarea de suport catre pacientii care prezinta cazuri medicale complexe, ce necesita un parcurs medical indelungat;
    - Facilitezi programări, consultaţii, referinţe, recomandări, informaţii servicii medicale pentru pacienţii REGINA MARIA
    - Redactarea corespondentei generale si a documentelor solicitate in relatia cu pacientii;
    - Colectezi feedback-ul de la pacienţi, pe care îl transmiţi către managerul unităţii operaţionale şi către superiorul direct;
    - Cauţi cele mai bune soluţii pentru a rezolva situaţiile care generează feedback-uri negative;
    - Promovarea serviciilor Regina Maria, atat la solicitarea pacientului, cat si in mod proactiv.