Intern IT

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti potrivit pentru noi, daca:

    Esti o persoana motivata de atingerea rezultatelor si care cauta permanent solutii inovative;

    Ai o atitudine orientata spre identificarea & solutionarea problemelor;

    Esti organizat/ a si iti planifici activitatea pentru atingerea obiectivelor;

    Esti orientat/ a spre client (construirea unei foarte bune relatii cu clientul intern).

    Responsabilitati

    Iata cum vei contribui la reusitele echipei si care vor fi atributiile tale:

     Oferirea de suport departamentului de IT- aplicatii financiare & laborator

     Sarcini administrative specifice departamentului

     Suport primar pe sesizari din partea clientilor interni

     Testarea interna a modulelor aplicatiilor operationale

     Preia de la utilizatori de business cerintele de setari  / modificari de parametrii ale aplicatiilor financiare & de laborator (in functie de cunostintele dobindite)

     Verificari de date sesizate ca neconforme

     Testare aplicatii (nivel primar, sub coordonare senior)

     Urmareste executarea taskurilor generice ale echipei

     Organizare dosare

     Tickete usoare ( rutiniere, non-complexe - sub coordonare senior)

     Redirectionare tickete catre colegi (in functie de cunostintele dobandite).

     

    Ce oferim:

    Un mediul de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;

    Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale.