Contabil Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.01.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate);
    - Experienta in domeniu minim 1 an;
    - Cunostinte de contabilitate financiara;
    - Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    - Cunostinte bune de operare PC – MS Office (Excel);
    - Cunoasterea programului SAP - constituie un avantaj;
    - Persoana organizata, meticuloasa si cu atentie la detalii;
    - Buna capacitate de comunicare si disponibilitate pentru invatare si dezvoltare.

    Responsabilitati

    - Activitati de contabilitate (inregistrari, deconturi, contabilitate cheltuieli, venituri);
    - Tinerea evidentei financiar – contabile;
    - Inregistrarea, prelucrarea si arhivarea documentelor contabile;
    - Mentinerea legaturii cu institutiile statului si transmiterea la timp a informatiilor si documentelor necesare;
    - Mentinerea legaturii cu furnizorii;
    - Urmarirea circuitului documentelor si centralizarea acestora;

    Alte informatii

    Program de lucru: L-V 09:00 - 17:30;

    Locatie: sector 1, Bucuresti;

    Contract pe perioada nedeterminata;

    Pachet salarial atractiv (parte fixa + tichete de masa);

    Oportunitati de invatare si crestere pe plan profesional.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (119)