Sales Specialist

Employer: Soft Tehnica
Domain:
  • IT Software
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 02.12.2020
    Short company description

    Salut!

    Noi suntem Soft Tehnica, o companie cu o experiență de peste 15 ani în domeniul dezvoltării software.

    Clienții Soft Tehnica ne-au învățat cel mai mult despre dezvoltarea de software, pentru că orice problemă are și o soluție, iar o soluție bună se poate generaliza. Ne dezvoltăm continuu, motiv pentru care suntem în căutarea unor colegi noi.

    Grija față de clienți și gradul maxim de satisfacție al acestora sunt de fiecare dată obiectivele principale ale activității noastre. Ne mărim echipa cu 2 colegi noi care să acorde atenție sporită clienților noștri și care să fie dispuși oricând să răspundă prompt la toate solicitările acestora legate de produsul care ne recomandă în domeniul Horeca& Retail, Freya.

    Dacă ești pasionat de IT, gata să te alături unei echipe dinamice și unite, iți dorești să iți dezvolți abilitățile prin implicarea în proiecte inovative, atunci abia așteptăm să te cunoaștem!

    Mai multe despre Freya poți descoperi pe pagina web dedicată acestei divizii business, precum și pe paginile noastre de Facebook.

    Requirements

    − Excellent written and verbal communication skills – your most important instruments;
    − Self-efficient – you will organize your time and resources to achieve your objectives;
    − Self-driven – you may be happy if the solution you proposed is used in your favorite restaurant;
    − Sales experience in HoReCa & Retail industry, experience in working with hardware or software products;
    − Eager to travel, jump from meeting to meeting, be on your way, talk to people, close a good deal, make friends, grow and… start over!

    Responsibilities

    − Actively seeking and contacting potential clients (direct search and personalized approach);
    − Finding the best and direct way to reach new clients;
    − Proposing to potential clients our awesome software solutions;
    − Responding to our clients’ inquiries or requests from our websites;
    − Deliver personalized proposals to meet client’s needs, negotiating the contracts and prices and managing the implementation process with the technical support team;
    − Liaising with key persons from the industry and growing the clients network;
    − Collaborating closely with the other departments to manage the end-to-end sales processes;

    Other info

    - Be part of a young and enthusiast team;
    - Autonomy and the opportunity to implement your ideas or sugestions;
    - Flexible working hours;
    - The posibility to work from home one day per week;
    - Additional days of leave;
    - Discounts on various products and services;
    - Coffee, tea and fruits;
    - Medical subscription;
    - Modern office located at 5 minutes from Timpuri Noi subway station;
    - Teambuilding and other team events.