Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer operations quality specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PPC Energy Services active.Vezi toate job-urile Customer operations quality specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | PPC Energy Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.03.2021 |
Remote work: | On-site |
PPC este liderul pieței de energie în Europa de Sud-Est. Produce, distribuie și furnizează energie electrică, precum și produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord.
Cerinte
Absolvent studii superioare;
Experienta obligatorie intr-un rol relevant minim 2 ani (imbunatatire calitate servicii clienti);
Reprezinta avantaj experienta in zona de analiza si interpretare date;
Cunostinte operare în sistemele informatice – MS Office (Word, Excel, PPT) – nivel avansat;
Abilitati de analiza date si statistica la nivel avansat;
Abilitati de analiza si eficientizare procese;
Abilitati de comunicare verbala si scrisa la nivel avansat;
Capacitate de lucru in echipa;
Abilitati analitice si de atentie la detalii;
Orientare catre client si problem solving.
Companie: Enel Energie
Ce vei face?
Vei analiza motivele de interactiune cu clientii in scopul intelegerii nevoilor si asteptarilor acestora;
Vei analiza periodic esantioane de raspunsuri la solicitarile clientilor, raspunsuri formulate de catre partenerii externi si evalueaza nivelul de calitate al acestora in raport cu standardul de calitate stabilit;
Vei realiza rapoarte de evaluare a performantei calitative a agentilor partenerilor externi si vei propune catre Channel manager partener modalitati de optimizare a performantei;
Vei analiza fluxurile de lucru din aria Sevicii Clienti si vei propune modalitati de optimizare ale acestora;
Vei elabora sabloane pentru raspunsuri standard dedicate clientilor;
Vei analiza motivele de revenire si reclamatii ale clientilor si propune masuri corective;
Vei realizeaza apeluri catre clienti pentru analize de calitate pe diferite topicuri identificate cu potential de optimizare;
Vei participa la proiectele de optimizare a proceselor/sistemelor care sustin relatia cu clientii;
Vei analiza interactiuni cu scor scazut la studiile de satisfactie pentru intelegerea motivelor si adresarea acestora;
Suna ca un job perfect? Avem chiar mai multe de oferit:
Contract: perioada nedeterminata;
Pachet salarial competitiv;
Reduceri pentru servicii medicale;
Zile libere in plus (Zi de naștere, Ziua energetică) + Zile de concediu suplimentar în funcție de vechimea în muncă;
Rambursarea unei părți din biletul de vacanta;
Oferte speciale pentru angajații noștri din partea colaboratorilor noștri;
Oportunități de dezvoltare profesională reală;
Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie;
Programul de integrare într-o echipă profesională, tanară și dinamică.
Ce altceva trebuie să știți?
Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Operations Specialist with French Hybrid | |
Operational Risk Specialist @ING Hubs Romania Aplica fara CV | |
Angajăm CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST WITH FOREIGN LANGUAGES Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (246) |
Raporteaza eroarea la