Șef punct de lucru

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Șef punct de lucru active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Deva
  • Timisoara
  • Actualizat la: 06.01.2021

    Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea a 2 posturi vacante de Şef punct de lucru, pentru punctele de lucru Staţia de betoane Timișoara, jud. Timișși Stația de betoane Deva, jud. Hunedoara.

    Principalele responsabilități:

    - Coordonează activitatea punctului de lucru;
    - Coordonează activitatea de întreţinere a instalaţiei de preparare a betonului;
    - Coordonează procesul de aprovizionare cu materii prime necesare producţiei;
    - Coordonează activitatea de transport a betonului la beneficiari;
    - Organizează şi asigură controlul producţiei fabricate în scopul asigurării calităţii şi conformităţii produselor fabricate;
    - Asigură obţinerea, actualizarea, reînnoirea autorizaţiilor şi oricăror documente necesare derulării activităţii punctului de lucru;
    - Organizează şi asigură circulaţia şi arhivarea documentelor pentru toate activităţile care se desfăşoară în punctul de lucru condus;
    - Reprezintă societatea în relaţiile cu clienţii, terţii, furnizorii în zona sa;
    - Asigură integritatea patrimoniului societăţii, aferent punctului de lucru aflat sub conducerea sa.

    Cerințele postului
    Studii și experiență:

    • absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul construcţiilor sau economice;
    • minim 3 ani în conducerea unui punct de lucru, preferabil staţie de betoane.

    Cunoştinţe şi abilităţi necesare:
    • concentrare pe rezultate şi eficienţa proceselor;
    • abilităţi de organizare personală;
    • abilități de comunicare și lucru în echipă;
    • orientare către cerințele pieței și nevoile clienților;
    • abilitatea de rezolvare a problemelor;
    • competenţe analitice şi strategice;
    • spirit inovativ şi antreprenorial.
    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs..

    Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.