Reprezentant Magazin Hateg, Reghin ID:811

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Hateg
  • Reghin
  • Actualizat la: 02.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    At Telekom Romania, we work on developing innovative solutions to shape the digital world and bring people closer together – at home and at work, any-place, anytime. Telekom Romania has set out to re-imagine business in the digital age and is looking for doers that want to make an impact in an environment where sharing ideas fosters growth. We believe that we can transform the way we work by applying new emerging digital/information technologies to business opportunities and challenges. We are on a journey to further build our capabilities, and we are looking for talent to join us on that journey - to explore and innovate. You will be joining the Digital team of explorers with the primary goal of transforming through digital efforts. This includes the use of new cutting-edge technologies related to artificial intelligence, machine learning and advanced analytics.

    Cerinte

    Daca:
    • Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student
    • Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari
    • Abordezi cu deschidere si intelegere clientii
    • Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)

    Responsabilitati

    Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:
    • Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor
    • Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei
    • Vei urmari situatia contractelor de abonament pana la finalizarea lor si vei oferi clientilor cele mai bune solutii pentru fidelizarea acestora
    • Vei consilia si vei explica clientilor toate aspectele din termenii contractului de abonament, cu scopul de a asigura informarea corecta a acestora
    • Vei face incasari, vei factura si vei inregistra platile in sistemele interne, cu scopul de a contribui la buna functionare a activitatii de casierie;
    • Vei mentine gestiunea magazinului, cu scopul de a asigura un flux corect al produselor si de a evita lipsa stocurilor
    • Vei mentine standardele şi imaginea companiei printr-o atitudine profesionista în relatiile cu clientii
    Ce vei castiga din aceasta experienta:
    • Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si comision motivant), completat de un pachet de beneficii flexibil si atractiv
    • Traininguri pentru produse si servicii Telekom si de relationare cu clientii
    • Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale care te vor ajuta in cariera ta viitoare
    • Oportunitati de dezvolare a carierei in cadrul Telekom

    Alte informatii

    Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom - Smart Tree.
    Doar candidatii selectati vor fi contactati.
    Va rugam sa trimiteti CV-urile pana cel tarziu in data de: 01.12.2020
    Persoana de contact: Loredana Iosif