Specialist Servicii Clienti B, AG, PH ID: 810

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Servicii Clienti B, AG, PH ID: 810 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Pitesti
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 03.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    •Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student;
    •Esti atras dе o cariera in relatia cu clientii;
    •Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor;
    •Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara;
    •Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
    •Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel).

    Asteptam sa ne trimiti cv-ul tau si sa te cunoastem.

    Responsabilitati

    Cum va аrаta o zi din viаtа ta lа Telеkom:
    •Vеi contacta cliеnţii cаrе îşi declаră intenţiа dе a rеziliа contractul dе servicii Telеkom, cu scopul dе а-i convinge sа ramana in retea;
    •Vei consulta informatiile disponibile în sistemele IT, despre contul clientilor si ofertele disponibile, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
    •In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitării de reziliere si vei propune cele mai bune soluţii pentru a păstra clienţii în reţea;
    •Vei promova produsele şi serviciile companiei in scopul cresterii veniturilor;
    •Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii si proceduri de lucru;
    •Vei primi suportul supervisor-ului tau de fiecare data cand vei avea nevoie;
    •Vei primi feedback de la supervisor-ul tau privind activitatea desfasurata, astfel incat sa puteti identifica impreuna nevoile tale de training si dezvoltare.

    Alte informatii

    Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si comision motivant in functie de rezultatele tale);
    •Pachet de beneficii flexibil, pe care il poti customiza in functie de nevoile tale;
    •Program de lucru flexibil (full time/ture);
    •Traininguri oferite de Telekom, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
    •Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
    •Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul Telekom.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Doar candidatii selectati vor fi contactati.
    Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (109)