Specialist Servicii Clienti B, AG, PH ID: 810

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Pitesti
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 28.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    At Telekom Romania, we work on developing innovative solutions to shape the digital world and bring people closer together – at home and at work, any-place, anytime. Telekom Romania has set out to re-imagine business in the digital age and is looking for doers that want to make an impact in an environment where sharing ideas fosters growth. We believe that we can transform the way we work by applying new emerging digital/information technologies to business opportunities and challenges. We are on a journey to further build our capabilities, and we are looking for talent to join us on that journey - to explore and innovate. You will be joining the Digital team of explorers with the primary goal of transforming through digital efforts. This includes the use of new cutting-edge technologies related to artificial intelligence, machine learning and advanced analytics.

    Cerinte

    •Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student;
    •Esti atras dе o cariera in relatia cu clientii;
    •Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor;
    •Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara;
    •Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
    •Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel).

    Asteptam sa ne trimiti cv-ul tau si sa te cunoastem.

    Responsabilitati

    Cum va аrаta o zi din viаtа ta lа Telеkom:
    •Vеi contacta cliеnţii cаrе îşi declаră intenţiа dе a rеziliа contractul dе servicii Telеkom, cu scopul dе а-i convinge sа ramana in retea;
    •Vei consulta informatiile disponibile în sistemele IT, despre contul clientilor si ofertele disponibile, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
    •In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitării de reziliere si vei propune cele mai bune soluţii pentru a păstra clienţii în reţea;
    •Vei promova produsele şi serviciile companiei in scopul cresterii veniturilor;
    •Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii si proceduri de lucru;
    •Vei primi suportul supervisor-ului tau de fiecare data cand vei avea nevoie;
    •Vei primi feedback de la supervisor-ul tau privind activitatea desfasurata, astfel incat sa puteti identifica impreuna nevoile tale de training si dezvoltare.

    Alte informatii

    Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si comision motivant in functie de rezultatele tale);
    •Pachet de beneficii flexibil, pe care il poti customiza in functie de nevoile tale;
    •Program de lucru flexibil (full time/ture);
    •Traininguri oferite de Telekom, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
    •Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
    •Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul Telekom.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Doar candidatii selectati vor fi contactati.
    Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom.